نسخه چاپی

تركان: فردا، حرفهای نجفی جالب خواهد بود

مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینكه مجموعه مجلس مجموعه عقلانی است، گفت: امروز تندروهای مجلس ماهیت واقعی خود را نشان دادند و به نظرم همه حرف‌هایشان را هم زدند و حرف‌هایشان را در روزهای آینده تكرار خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اکبر ترکان مشاور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با اشاره به اولین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: صحبت‌هایی که نمایندگان داشتند، نشان‌دهنده همه واقعیت‌هایی است که در محافل آنها می‌گذرد. آنچه که نمایندگان ارائه دادند، عریان و تفسیر واقعی مجلس بود البته امروز در مورد یک وزیر صحبت کردند و بیشتر درمورد کلیت کابینه صحبت شد و راجع به وزرا بعدها صحبت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مجلس یک گروه تندرویی وجود دارد که امروز براحتی به بعضی‌ها تهمت زدند و این مسیر خود را ادامه خواهند و به حرف‌ها منطقی گوش نخواهند داد، افزود:‌ افراطی‌ها مشی خود را دارند و به همان مشی ادامه خواهند داد، اما اکثریت مجلس با منطق موضوع را بررسی می‌کند؛ البته گروه تندرو فکر می‌کرد که اکثریت مجلس را در اختیار گرفته که آنگونه نشد.

مشاور رئیس‌جمهور اضافه کرد: البته بعضی مخالفین کابینه حرفه‌ای برخورد می‌کردند اما بعضی‌ها حرفه‌ای عمل نکردند و نشان دادند که تندرو هستند که مشخص بود با هم تصمیم گرفتند تا مخالفت کنند.

ترکان با تاکید بر اینکه گروه تندرو مجلس دار‌ و‌ ندار خود را نشان دادند،‌ اظهار داشت: البته مردم در مورد صحبت‌های امروز قضاوت خواهند کرد و باید دید نمایندگانی که توسط مردم به مجلس راه یافتند چگونه برخورد خواهند کرد.

وی در خصوص جوابیه امروز خود در خصوص نطق یک نماینده مبنی بر سهم‌خواهی حزب اعتدال و توسعه نیز گفت: در آن مورد یکی از نمایندگان تهت و افترا زده بود که گفتم یا باید حرفش را اثبات کند و یا باید از من معذرت‌خواهی کند.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: به نظر من همه چیز مجلس امروز ارائه شد؛ همه تندروها خود را با تمام ظرفیت نشان دادند با تمام توانایی‌ها، تندروها خود به صحنه آمدند و همه حرف‌هایشان را زدند و بیشتر از هتاکی امروز خود، چیز دیگری نداشتند. امروز تندروها ماهیت واقعی خود را نشان دادند و به نظرم همه حرف‌هایشان را هم زدند و حرف‌هایشان را در روزهای آینده تکرار خواهند کرد.

ترکان در پایان با بیان اینکه مجموعه مجلس مجموعه عقلانی است و جمع نمایندگان تصمیم عقلانی می‌گیرند و دولت نیز تابع تصمیم اکثریت نمایندگان مجلس خواهد بود، در خصوص ارزیابی‌اش از رای آوری نجفی با توجه به صحبت‌های امروز مخالفان وی گفت: به نظر من نجفی رای خواهد آورد. معتقدم حرف‌های نجفی مهم، تاثیرگذار و جالب خواهد بود. او عقلانیت را در صحبت‌هایش ارائه خواهد داد.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...