نسخه چاپی

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس:

گزارش هایی تهیه شده كه در رای اعتماد نمایندگان تاثیر گذار خواهد بود

عکس خبري -گزارش هايي تهيه شده که در راي اعتماد نمايندگان تاثير گذار خواهد بود

بررسی رزومه ،سابقه و عملكرد وزرا در طی سالها از سوی كمیسیون های تخصصی آماده و به نمایندگان مجلس انتقال داده خواهد شد و این اطلاعات بدون شك در رای اعتماد و یا عدم اعتماد به وزرا تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش نما ، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حضور وزرای پیشنهادی دولت در کمیسیونهای تخصصی مجلس و پاسخگویی به سئوالات نمایندگان اظهار داشت: درکمیسیون اقتصادی که میزبان برخی از وزرای پیشنهادی بودیم چکیده این صحبتها و سئوالات و پاسخ های وزرا در اختیار سایر نمایندگان هم قرار خواهد گرفته است.
با وجود آنکه مدرک تحصیلی مرتبط با وزارتخانه مربوطه و تجربه و مدیریت قوی از ویژگی های یک وزیر مطلوب است اما ابهاماتی هم در موضوعات دیگر مطرح است که در این جلسات بازگو می شود.
وی تصریح کرد: اطلاعاتی که از سوی کمیسونهای تخصصی مجلس درباره برخی از وزرا جمع آوری شده، که ارائه آن بدون شک در جلسات رای اعتماد به وزرا تاثیر گذار خواهد بود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حضور وزیر اقتصاد در این کمیسیون و مهترین محورهای مورد بحث تاکید کرد: داشتن برنامه برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور ،ثبات نرخ ارز ، و خارج کردن اقتصاد از وضعیت رکود مهمترین محورهای بیان شده در جلسات است.
با اجرای درست برنامه های اقتصادی ارائه شده و استفاده از ظرفیت های داخلی مطمئنا بحث اشتغال حل می شود هدایت صادرات غیرنفتی به سمت تولید یکی دیگر از موضوعات مورد بحث بود
وزیر اقتصاد دولت آینده باید وضعیت سفته بازی و دلال بازی ها را پایان دهد.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...