نسخه چاپی

نماینده سنقر:افراد مرتبط با فتنه 88 شایستگی وزارت ندارند

نماینده مردم سنقر و كلیایی در مجلس گفت: در مقابل دینی كه شهدا به گردن ما دارند به حرمت شهدا اجازه نمی‌دهیم افراد مرتبط با فتنه 88 قد علم كنند.

به گزارش نما، محمدابراهیم محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: به عنوان وکیل مردم قطعا به افرادی که در فتنه 88 نقش داشته‌اند رای اعتماد نمی‌دهیم.

وی اظهار داشت: در مقابل دینی که شهدا به گردن ما دارند به حرمت شهدا، اجازه نمی‌دهیم افراد مرتبط با فتنه قد علم کنند.

محبی عنوان کرد: نمایندگان پس از شنیدن دفاعیات، همه موضوعات را به دقت بررسی می‌کنند و مطالبات مردم را در نظر می‌گیرند و مطالبه جدی مردم توجه به خط قرمزهاست که یکی از آنها فتنه 88 است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت: به نظرم 8 نفر از وزرا دارای حواشی جدی هستند و احتمالا 3 نفر از آنان رای اعتماد نمی‌گیرند، همچنین وزرایی که رای اعتماد می‌گیرند اگر کارشان را درست انجام ندهند با استفاده از ابزار قانونی استیضاح می‌شوند.

محبی تاکید کرد: تمام نمایندگان استان کرمانشاه با هم اتفاق نظر دارند‌ و تا الان در انتخابات وزرا اختلافاتی وجود نداشته است و هر 8 نماینده با وزیر پیشنهادی نفت موافقند.

وی بابیان اینکه سوابق وزیر کشور، سوابق خوب و قابل دفاعی است، افزود: وزیر کشور، یکی از وزرایی است که بالاترین رای اعتماد را می‌گیرد.

محبی تصریح کرد: کسانی که در فتنه نقش داشته‌اند، باید زمانی که مقام معظم رهبری فرصت دادند به کار خود ادامه نمی‌دادند. نظام ما ادامه دهنده راه انبیا و معصومین است و این نظام اگر بدون ولایت فقیه باشد دوام نمی‌آورد ومردم نمی‌گذارند افرادی که از کلام ولی فقیه اطاعت نکردند، در مسند وزارت بنشینند.

وی در پایان بیان داشت: من به مجلس بسیار امید دارم و مجلس بنا دارد با دولت تعامل خوبی داشته باشد.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...