نسخه چاپی

سبحانی‌فر/ موافق: واعظی جزو خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در دست فردی باشد كه اطلاعات كافی از این بخش داشته و جزو خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست علنی امروز (سه شنبه 22 مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با واعظی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات یکی از وزارتخانه‌های زیربنایی و زیرساختی بوده که در تمامی عرصه‌های جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در دست فردی باشد که اطلاعات کافی از این بخش داشته و جزو خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

وی تصریح کرد: واعظی فردی است که ساختار و نیروی انسانی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌شناسد و می‌تواند از ظرفیت‌های موجود آن استفاده کند. لذا بر خود واجب دانستم از وی دفاع کنم چرا که واعظی از نیروهای متخصص، متدین و پرتلاش چه قبل و چه بعد از انقلاب است.

سبحانی‌فر به اقدامات مثبت و سازنده گذشته واعظی اشاره و عنوان کرد: توجه به محرومیت‌زدایی و گسترش صنایع ارتباطی و تحول اساسی در شیوه نگرش بخش تولیدی از اقدامات سازنده واعظی در سالیان گذشته محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم اظهار کرد: صنایع الکترونیک شهر شیراز در زمان وی طراحی و بنیانگذاری شد لذا از دکتر روحانی برای معرفی واعظی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: واعظی شناخت کافی از بخش مربوطه خود داشته و چالش‌های آن را نیز پیش‌بینی کرده و برنامه‌ریزی‌های وی نیز حول محور سند چشم‌انداز توسعه است.

سبحانی‌فر تاکید کرد: توجه به روستاها و مناطق محروم، توجه به حقوق ملی و پاسخگویی اپراتورها و خدمات الکترونیک و دولت الکترونیک در اولویت‌های کاری واعظی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: توجه به بخش خصوصی و حضور موثر در مجامع بین‌المللی نیاز امروز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که در گذشته از این موضوع غفلت شده بود که واعظی وزیر پیشنهادی به اهمیت آن پی برده و آن را مد نظر قرار خواهد داد.

منبع: خانه ملت

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...