نسخه چاپی

فهرستی از واحدهای پیش‌فروشی پایتخت

گرانی مسكن در پایتخت موجب شده است كه پیش فروش واحدهای مسكونی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد كه خریداران باید با شناخت كافی از سازنده اقدام به پیش خرید كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، با گرانی مسکن، پیش فروش آپارتمان ها رونق بیشتری پیدا کرده است و متقاضیان با مراجعه به آشناها و افراد مورد اعتماد سعی در پیش خرید واحدهای مسکونی دارند، زیرا این واحدها که معمولا چند ماه تا چند سال بعد تحویل متقاضیان می شود، قیمت ارزان تری دارد و در دراز مدت می تواند سود بیشتری را نصیب آنها کند.

براین اساس پیش خرید آپارتمان به دلیل ارزش افزوده و سود بیشتری که دارد همیشه با استقبال مواجه شده است؛ به خصوص در مناطق شمالی تهران که اغلب سازندگان به نام حضور دارند و ساخت چندین پروژه را برعهده می گیرند و سوابق آنها موجب استقبال پیش خریداران از واحدها می شود.

در واقع در پیش خرید واحدهای مسکونی، شناخت سازنده و به نام بودن آن اهمیت زیادی دارد، زیرا در سال های گذشته تعداد زیادی پرونده های تخلف در این زمینه به ثبت رسید و تعداد زیادی از خریداران زیان کردند، همچنین خریداران ضمن توجه به سازنده واحدها باید ثبت قرادادها را در بنگاه های املاک انجام دهند تا کدرهگیری به نام آنها ثبت شود زیرا این موضوع موجب می شود که واحدها به چند شخص فروخته نشود.

پس از آن، خریداران باید زمان تحویل واحدها را در نظر بگیرند، براین اساس متقاضی باید برروی زمان تحویلی که از سوی سازنده اعلام می شود توافق داشته باشد، زیرا تحویل این واحدها حداقل 3 ماه بطول می انجامد و حتی برخی از آنها تحویل های چند ساله دارند و در واقع خریدار باید این شرط را مدنظر داشته باشد.

از سوی دیگر تکمیل وسایل مورد نیاز در واحدها هم اهمیت زیادی دارد که باید در قراردادها ذکر شود؛ به این دلیل که در برخی از آپارتمان های پیش فروش، سازنده امکاناتی مانند کابینت، شیرآلات و دیگر موارد مورد نیاز را تامین نکرده اما هزینه آنها را دریافت کرده است بنابراین ذکر تمامی موارد در قرارداها ضروری است.

نرخ پیش فروش برخی از آپارتمان ها در تهران
براساس گزارش های میدانی در بلوار ابوذر فلکه دوم مقداد یک واحد از آپارتمانی 9 واحدی با متراژ 90 متر، طبقه 5، نوساز و شمالی با تحویل 3 ماهه با نرخ 370 میلیون تومان به فروش می رسد و در مخصوص - سینا یک واحد 64 متری دو خوابه تکواحدی در مرحله جواز، متری 2 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در رودهن خیابان پاسداران دو واحد 100 متری و دوخوابه در مرحله اجرای سقف و تحویل 14 ماهه متری یک میلیون و 900 هزار تومان پیش فروش می شود و در ولنجک بلوار دانشجو دو واحد 80 متری و 125 متری، هر مترمربع 10 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

تقاطع بزرگراه نواب - کمیل یک واحد از 15 واحد با متراژ 80 متر و تحویل 4 ماهه با نرخ متری 3 میلیون و 700 هزار تومان پیش فروش می شود و واحدی دیگر در پاسداران - لویزان با متراژ 90 مترمربع دو خوابه و تحویل آذرماه، هر مترمربع 4 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در چیتگر جنب دریاچه پیش فروش یک واحد 63 متری تحویل سال 96 با قیمت 150 میلیون تومان پیش فروش می شود و در پونک کوهسار 4 واحد 65، 85 و 100 متری با قیمت هر مترمربع 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در قیطریه 2 واحد 85 و 110 متری، دو خوابه با امکانات کامل، لابی و بالکن و تحویل 7 ماهه متری 8 میلیون و 600 هزار تومان پیش فروش می شود و در دارآباد واحدی به مساحت 117 مترمربع با نرخ پایه 6 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

یک واحد 91 متری دو طبقه با تحویل 6 ماهه در منطقه گیشا با قیمت هر مترمربع 6 میلیون و 500 هزار تومان پیش فروش می شود و در منطقه 22 آزادشهر یک واحد 76 متری یک خوابه و تحویل 10 ماهه متری 5 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.

واحدی 90 متری با تحویل سه ماهه در پونک با زمان تحویل 3 ماهه، متری 5 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در شریعتی زرگنده یک واحد 60 متری با تحویل 2 ماهه متری 7 میلیون و 500 هزار تومان پیش فروش می شود همچنین در نظام آباد بخت آزاد یک واحد 81 متری با پارکینگ و انباری و تحویل 7 ماهه متری 2 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...