نسخه چاپی

ابتكار: "م.الف" نام من است نه كس دیگری

معصومه ابتكار امروز در تذكری با اشاره به برخی اظهارات صورت گرفته در مورد وی و شورا در جلسه روز گذشته مجلس گفت: م.الف مطرح شده در جلسه روز گذشته مجلس ربطی به اختلاف‌ها ندارد و نام من است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دکتر معصومه ابتکار امروز در تذکری با اشاره به برخی اظهارات صورت گرفته در مورد وی و شورا در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اظهارات در مورد خانم الف در کنار اسم آقای نجفی مطرح شده که برخی حرف و حدیث‌ها را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه در جریان موضوع اختلاف‌ها هم عنوانی به نام م. الف مطرح بود و برخی دوستان این دو را با یکدیگر یکی دانسته‌اند گفت: این "م. الف" معصومه ابتکار است و من خودم در مورد این موضوع توضیح را می‌دهم.

ابتکار همچنین با اشاره به برخی اظهارات نمایندگان برای اقدام وی و نجفی برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات گفت: اقدامات ما بر اساس مصوبه شورا در تاریخ 25 مرداد 88 بوده است و ما در راستای اقدامی انسان دوستانه برای پیگیری خانواده آسیب دیدگان آن حوادث اقداماتی را انجام دادیم و خدا را برای انجام این اقدامات شکر می‌کنیم.

ابتکار اظهار امیدواری کرد که موضوعات مطرح شده در این حواشی واقعیت‌ها را برای نمایندگان مجلس تحت الشعاع قرار ندهد و رای به محمدعلی نجفی تحت تاثیر این مباحث قرار نگیرد.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...