نسخه چاپی

نیكبخت: پس از 7 سال فیكس استقلال شدم/ مقابل صبا بد بودیم و بردیم

هافبك استقلال با ابراز خرسندی از حضور در جمع فیكس‌های استقلال در بازی‌ برابر صبا می‌گوید كسر امتیاز می‌تواند فحاشی در استادیوم‌ها را كاهش دهد اما باید قانون نسبت به همه یكسان اجرا شود.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار استقلال برابر صبا و حضور او به صورت فیکس در این دیدار گفت: خدا را شکر قلعه‌نویی این فرصت را به من داد که بعد از هفت سال، مجددا پیراهن استقلال را به صورت بازیکن فیکس بر تن کنم و چقدر هم خوشحال بودم که در پست اصلی‌ام یعنی دفاع چپ در میدان رفتم. من همه تلاشم را کردم تا دستورات مربی را اجرا کنم.

او در ادامه افزود: بازی برابر صبا، روز بد ما بود اما خدا را شکر که پیروز شدیم. ما اصلا در حد استقلال نبودیم و همین که نتیجه‌ گرفتیم جای خوشحالی دارد. ما برابر سپاهان عالی بودیم ولی باختیم و حالا جلوی صبا بد بودیم و بردیم.

هافبک استقلال درباره دیدار این هفته تیمش برابر داماش تصریح کرد: داماشی‌ها بازی قبلی خود را باخته‌اند و همان طور که درباره بازی با صبا گفته بودم که حتما کار سختی داریم، درباره این دیدار هم می‌گویم کار خیلی دشواری داریم. به طور کلی تیم‌هایی که برابر استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند، با ده برابر انگیزه حالت عادی به میدان می‌آیند. من سال گذشته در داماش بودم و شاید یکی از مسائلی که کار را برای ما سخت خواهد کرد، چمن مصنوعی داماش باشد. چمن مصنوعی احتمال مصدومیت را افزایش می‌دهد و یکی از دلایل اصلی مصدومیت‌های بازیکنان داماش، همین چمن مصنوعی است.

او در ادامه ضمن ابراز نگرانی از فشردگی رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: به خاطر مسئله صعود به جام جهانی، شرایط سختی ایجاد شده و کمی نگران احتمال مصدومیت به دلیل فشردگی رقابت‌ها هستیم. با این حال باید خودمان را آماده کنیم و به خاطر داشته باشیم که همه هم و غم مسئولان، هواداران و کادر فنی استقلال رسیدن به قهرمانی آسیاست. ان‌شاءالله بر همه سختی‌ها پیروز شویم و ستاره سوم آسیا را به سینه استقلال بچسبانیم.

نیکبخت واحدی در ادامه با انتقاد از کسر امتیاز استقلال به ایسنا گفت: اگر قرار به کسر امتیاز است، باید از گسترش فولاد به خاطر فحاشی تماشاگرانش در بازی ما با آن‌ها هم کام شود. اگر بنا به برخورد است، باید یکسان باشد. در بازی با سپاهان فحش‌های ناموسی به دروازه‌بان ما دادند اما دیدید هیچ برخوردی نکردند. شاید کسر امتیاز فحاشی در استادیوم‌ها را کم کند اما این درست نیست که نسبت به تیم‌های محدودی اجرا شود.

او در پایان با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال افزود: خوشحالم که در اولین حضورم، ‌استقلال گلی دریافت نکرد و امیدوارم این دیدار، آغاز اوج گیری‌ام با استقلال باشد.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...