نسخه چاپی

حماقت همایون نادری سلطنت طلبان را به جان هم انداخت

دعوا بین سلطنت طلبان به جعل و افشاگری علیه یكدیگر كشیده شد و همدیگر را متهم به رفتارهای كودكانه و شك برانگیز كردند.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، این جماعت که اختلافات عمیقی با هم دارند مشکل اصلی آنها شخص خاندان پهلوی ، مخصوصا ربع پهلوی است. پهلوی چی ها علاقه مند هستند رضا پهلوی را شاهزاده خطاب کنند و دیگر گروه های سلطنت طلب او را یک شهروند عادی میدانند حتی برخی مواقع به او برچسب بی تدبیری و لودگی میزنند. هفته گذشته کنگره سکولار دموکرات ها قرار بود در واشنگتن برگزار شود، برگزار کنندگان این جلسه آنقدر بی تدبیر و سست بودند که کل همایش خود را در حاشیه ارسال یک ایمیل قرار دادند.

ماجرا این گونه است که گویا یک نفر به نام همایون نادری فر ایمیلی برای نوری علا ارسال میکند ، محتوای ایمیل باعث آزرده خاطر شدن او میشود ، نوری علا به تلافی نامه ای به دفتر ربع پهلوی ارسال میکند و از عضو شورای او شکایت میکند اصل ماجرا بدون دخل و تصرف جهت آگاهی مخاطب گرامی از اوج حماقت دشمنان نظام آورده شده است.


همایون نادری فر از اعضای ورشکسته به اصطلاح شورای ملی ایران یا همان شورای ربع پهلوی در فیس بوکش نوشت: از سوی دفتر پهلوی مطلع شدیم که ایمیلی جعلی به نام من ساخته شده و پیامی تهدید آمیز به آقای نوری علا ارسال نموده است و موجب سو تفاهم برای او فراهم نموده و ایشان نیز متاسفانه بدون بررسی صحت و اصالت ایمیل، آن را به دفتر شاهزاده (ربع پهلوی) ارسال نموده اند!. انتصاب این نامه را به خود رد نموده و انتظار دارم یک فرد مدعی فعالیت سیاسی و نویسنده و ... و با تجربه! قبل از عکس العمل و انتشار این نامه مجعول ، از صحت و درستی آن آگاه می شدند.



187761_514.jpg


اسماعیل نوری علا رییس گروهک چند نفره سکولاریسم سبز در پاسخ به او نوشت" این اقدام شما برای حاشیه سازی کنگره سکولار دموکرات ها بوده است.

همایون نادری فر در پاسخ به او یادداشت قبلی خود را تکمیل نمود و نوشت "جناب نوری علا !

امروز از طریق دفتر شاهزاده (ربع پهلوی) مطلع شدم ایمیلی منتسب به من از آدرس ایمیل مشابه و جعلی ازیاهو به شما ارسال شده و شما نیز بدون بررسی صحت و اصالت آن ، عکس العمل نشان داده اید!، جدای از اختلافات عمیق فکری و نظری با شما ، انتظار داشتم، تا کنون با ادبیات و روش کارکرد من آگاه می بودید و حتی به خود اجازه نمی دادید که تصور کنید این ایمیل از سوی من بوده باشد !با توجه به تجربه شما! ، این عکس العمل از سوی شما، بسیار کودکانه و شک برانگیز بود! امیدوارم شجاعت اقرار به اشتباه را که کمتر از شما دیده ایم! حداقل در این مورد کوچک و بی اهمیت به نظر بنده ، شاهد باشیم .آرزومندم این عمل ، هدف دار و در راستای رویکردهای قبلی برخی از مغرضان و منتقدین شورای ملی (شورای ربع پهلوی) نباشد و تنها عملی باشد در ادامه تحرکات هدف دار رژیم (جمهوری اسلامی) برای ایجاد جو بی اعتمادی و جلوگیری از یکپارچگی نیروهای برانداز، که البته امیدوارم و سعی میکنم با توجه به عملکرد های شما و یارانتان، شما را به نوعی در میان این نیروهای برانداز قرار دهم!

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...