نسخه چاپی

معرفی نماینده دولت در ایرنا

مشاور رئیس‌جمهور گفت: آقای خزایی كه از مدیران با تجربه و باسابقه رسانه‌ای كشورمان محسوب می‌شوند را موقتا به عنوان نماینده خودمان(دولت) برای هماهنگی‌های لازم برای حضور در ایرنا معرفی كرده‌ایم.

به گزارش نما، محمدرضا صادق مشاور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی خزایی قرار است به عنوان سرپرست ایرنا انتخاب شود؟ گفت: در دو روز گذشته با وزیر ارشاد فعلی صحبتی را دشته‌ایم مبنی بر اینکه آقای خزایی که از مدیران با تجربه و باسابقه رسانه‌ای کشورمان محسوب می‌شوند را موقتا به عنوان نماینده خودمان برای هماهنگی‌های لازم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه حضور آقای خزایی در مجموعه ایرنا باعث شده هماهنگی‌های لازم به وجود آید و ارتباط خوبی را با تیم مدیریت فعلی و زحمت‌کشان ایرنا برقرار کرده است، اظهار داشت: بنده خوشبین هستم که با حضور وی و همه زحمت‌کشان، ایرنا با نشاط بیشتر به سمت تحقق تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی حرکت خواهد کرد و هرچه زودتر به روزهای تعالی خود خواهد رسید.

مشاور روحانی با بیان اینکه حضور آقای خزایی به عنوان نماینده دولت در ایرنا به معنای سرپرستی وی نخواهد بود و در روزهای آینده در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که مجموعه ایرنا همچون گذشته در خدمت فضای اطلاع‌رسانی صحیح کشور قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۵/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...