نسخه چاپی

نامه نماینده ناشناخته به آیت‌ا...‌هاشمی

ظاهرا این‌بار بسیار زودتر از قبل تندروها از كوره در رفته‌اند و انتظار نداشتند كه دفتر آیت‌ا... ‌هاشمی‌ و فرزندان او پاسخ اهانت‌ها را بدهند البته پاسخی كه در كمال انصاف نگاشته و تنها درخواست فرصتی برای پاسخگویی در آن مطرح شد.

به گزارش نما، آیت‌ا... هاشمی‌ هم مانند گذشته سکوت را بر هر پاسخی ارجح دانست اما تندروها که از سکوت آیت‌ا... از یکسو و از پاسخ موقر و سنگین فرزندان و دفتر او ناراضی بودند، بدون تامل اقدام به نگارش نامه‌ای کردند که شاید این‌بار بتوانند پاسخی هرچند کوتاه از سوی آیت‌ا...‌هاشمی دریافت کنند. به‌راستی تا چه زمانی می‌خواهند در انتظار تنها یک پاسخ به تندروی‌هایشان بنشینند؟

عطاءا... حکیمی، نماینده مردم رودبار درمجلس در پاسخ به جوابیه روز دوشنبه دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص سخنان همان روز وی در صحن علنی مجلس نامه‌ای ارسال کرد. د

ر این نامه آمده است که بخشی از مطالب روشنگرانه‌ای که اینجانب با افتخار در روز دوشنبه، 21/5/92، در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تنویر افکار عمومی و نمایندگان محترم مجلس ارائه نمودم، توسط آقای محمد ‌هاشمی، رئیس‌دفتر و برادر آیت‌ا... ‌هاشمی‌ مورد تکذیب قرار گرفت که لازم دانستم نکاتی را در این خصوص جهت تبیین بیشتر موضوع بیان کنم:

1- امضاکننده مذکور، اولا مشخص نمایند که به‌عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی این نامه را امضا نموده‌اند یا رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ چراکه متأسفانه از بدو تشکیل حزب کارگزاران سازندگی تاکنون، سال‌هاست تفکیک بین فعالیت‌های گروهی، انتخاباتی یا فعالیت‌های موظف مسئولان دولتی و اکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ناظرین آگاه مشکل شده است. آیا بیانات آیت‌ا... ‌هاشمی که مورد انتقاد و اعتراض اینجانب واقع شده بود درجلسه رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت پذیرفته بود که آقای محمد‌ هاشمی مسئول‌دفتر پاسخ می‌دهند؟ و آیا هرگونه اظهارنظر وی در هر محلی توسط امکانات بیت‌المال باید پشتیبانی شود؟

2- اگر جناب آیت‌ا...‌هاشمی‌رفسنجانی اصرار بر تکذیب اظهارات مذکور خود را دارند، ضمن اینکه شاهدین موضوع و حاضرین جلسه هنوز در قید حیات هستند، درصورت نیاز، توضیحات تکمیلی در این خصوص را درصحن علنی مجلس ارائه خواهم نمود. چگونه است که هر اظهار مخالفی علیه آقایان دروغ و افتراست و نهاد پخش‌کننده آن مقدس‌ترین نهادها محسوب می‌شود. لذا اینجانب به خداوند قادر متعال پناه برده و از آقای ‌هاشمی نیز مشتاقانه دعوت می‌نمایم برای پاسخگویی به اتهامات وارده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نموده و در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل نمایندگان ملت، از سخنان خود عذرخواهی نمایند و یا به قرآن کریم قسم یاد نماید که اظهارات اینجانب کذب محض بوده است.

3- از سوی دیگر برخی فرزندانشان نیز اظهاراتی را علیه اینجانب بیان نموده‌اند که از پاسخ به آنها صرف نظر می‌نمایم چراکه تکلیفشان برای ملت روشن است و بهتر است بیشتر از این از رأفت نظام اسلامی سوءاستفاده ننموده، پاسخگوی اتهامات خود باشند و به بهانه این اظهارات، توهم بازگشت به صحنه سیاسی را از خود دور نمایند.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...