نسخه چاپی

آتش سوزی در حرم ابراهیمی در شهر الخلیل

عکس خبري -آتش سوزي در حرم ابراهيمي در شهر الخليل

حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل واقع در جنوب كرانه باختری صبح روز دوشنبه به هنگام ورود گروهی از شهرك نشینان صهیونیست به آن كه با مقاومت مسلمانان مواجه شد، طعمه حریق شد

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، زید الجعبری، مدیر دایره اوقاف الخلیل در گفت‌وگو با خبرگزاری قدس تصریح کرد که در نتیجه استفاده شهرک نشینان صهیونیست از شمع به هنگام برپایی آیین‌های تلمودی به مناسبت عید پاك آتش سوزی مختصری در حرم ابراهیمی روی داده و باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به مسجد مذكور شده است.

الجعبری افزود: با وجود اینکه مراجع رسمی صهیونیستی مدعی شده‌اند که این آتش سوزی خسارت چندانی در بر نداشت، اما رسانه‌های صهیونیستی سعی در بال و پر دادن به این حادثه را دارند تا فلسطینیان را به میدان جنگ و مقابله بکشانند.

پایگاه صهیونیستی "والاه" با ذکر این خبر اعلام کرد که تنها خسارت‌هایی جزئی به یکی از رواق‌های مسجد ابراهیمی وارد آمده است و تیم‌های صهیونیستی آتش‌نشانی توانستند این آتش‌سوزی را مهار کنند.

الجعبری روز شنبه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی به مدت دو روز درهای حرم ابراهیمی را به روی نمازگزاران مسلمان خواهد بست تا امنیت کامل شهرک نشینان صهیونیست به هنگام برپایی آیین‌های تلمودی به مناسبت عید پاك را تامین کند.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...