نسخه چاپی

اولین «مناظره» جمعه پخش می‌شود

قیمت انواع خودروهای داخلی در اولین برنامه مناظره توسط كارشناسان و صاحب‌نظران این صنعت بررسی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، اولین برنامه مناظره با نگاهی به صنعت خودروسازی ایران و قیمت اتومبیل‌های تولید داخلی، جمعه، 25 مرداد ماه ساعت 16:30 تا 19:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سعید نبی، تهیه‌کننده برنامه مناظره با اعلام این خبر اضافه کرد: این هفته آقایان داوود میرخانی رشتی مدیر عامل سابق ایران خودرو، حمیدرضا فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر جمشید پژویان استاد دانشگاه، دکتر محمدحسین ادیب استاد دانشگاه و مهندس رضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با حضور در برنامه مناظره این هفته حضور خواهند داشت و به بررسی قیمت تولیدات داخلی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی در تولید برنامه مناظره بررسی ریزبینانه و دقیق مسائل و موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه مان است و امیدواریم در پایان هر برنامه و در کنار بیان مشکلات و مسائل به راهکارهای عملی نیز دست یابیم.

برنامه «مناظره» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در استودیوی 11 و با همان دکور مناظره هشت نامزدیازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هر جمعه ساعت 16:30 با اجرای مرتضی حیدری و تهیه‌کنندگی سعید نبی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

۱۳۹۲/۵/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...