نسخه چاپی

جباري در دفاع از وزير پيشنهادي وزارت كشاورزي:

حجتی توان بالای مدیریتی بر وزارتخانه جهاد كشاورزی دارد

نماینده موافق با گزینه پیشنهادی وزارت كشاورزی با بیان اینكه سوابق آقای حجتی نشان از توان بالای مدیریتی و اشراف ایشان بر وزارتخانه جهاد كشاورزی دارد گفت: در دوره وزارت ایشان تولیدات محصولات كشاورزی رشد چشمگیری داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد جباری نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان صبح امروز (چهارشنبه) در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت کشاورزی، گفت: آقای حجتی برای وزارتخانه جهاد کشاورزی فرد بسیار مناسبی است و نامش با وزارت جهادکشاورزی عجین شده است و همچنین برای ملت شریف ایران و کشاورزان، نامی بسیار آشناست.

وی با بیان اینکه ما باید در عرصه کشاورزی خود کفا شویم و در عین حال باید صادرات نیز داشته باشیم، افزود: وزارت جهاد کشاورزی با امور مردمی ارتباط دارد که با عرق جبین و توکل مستمر بر خداوند معیشت می‌کنند و باید فردی مدیریت این حوزه را در اختیار بگیرد که اشراف کاملی بر آن داشته باشد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: ایشان در خانواده‌ای رشد کرده است که ۱۴ شهید و ۹ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و خودشان نیز در عرصه دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت کرده است و سلامت اعتقاد ایشان بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعا از این منظر ایشان گزینه صالحی است.

جباری در پاسخ به نماینده مخالف وزیر کشاورزی گفت: همکار عزیزمان گفتند، آقای حجتی با وزارت جهاد کشاورزی ارتباطی نداشتند ولی آقای حجتی با وزارت جهاد کشاورزی سالها کار کرده‌اند و از اولین روزهای تشکیل جهاد سازندگی در معاونت کشاورزی جهاد حضور فعالی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه آقای روحانی با شناخت کاملی که از سنگینی اداره امور کشور دارند، برای حل مشکلات، مردان کار آزموده را به میدان آورده است، در پاسخ به نماینده مخالفی که رشته آقای حجتی را متناسب و مرتبط با کشاورزی نمی دانست، گفت: رشته عمران یک رشته میان رشته‌ای است و بیش از ۵۰ درصد کشاورزی مرتبط با فعالیت‌های عمرانی است.

جباری با بیان اینکه سوابق آقای مهندس حجتی نشان از توان بالای مدیریتی و اشراف ایشان بر وزارتخانه جهاد کشاورزی دارد خاطر نشان کرد: در دوره وزارت آقای حجتی تولیدات محصولات کشاورزی رشد چشمگیری داشت و در تولید گندم ما جشن خودکفایی گرفتیم.

نماینده مردم بندر لنگه در ادامه گفت: در سالهای قبل از مدیریت آقای حجتی تراز تجاری کشور منفی بود ولی در دوران مدیریتی ایشان تراز کشاورزی مثبت شد و حجم صادرات بر واردات پیشی گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عدیده در کشاورزی مشکل مدیریت صحیح آب است گفت: در زمان آقای حجتی در زمینه مصرف آب در کشاورزی مدیریت بهینه‌ای صورت گرفت.

جباری با بیان اینکه آقای حجتی دارای روحیه جهادی و روستا زاده است، تاکید کرد: سیاست‌ها و برنامه‌های مدون آقای حجتی نشان از شناخت عمیق ایشان از این حوزه دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بهره وری در بخش کشاورزی با استفاده از نهاده‌های کشاورزی، تامین به موقع بخش کشاورزی، بهبود محصولات کشاورزی، بهبود حمل و نقل تاسیسات کشاورزی، ساماندهی محصولات کشاورزی و به کارگیری فارغ التحصیلات بخش کشاورزی، بخش‌هایی از برنامه پیشنهادی آقای حجتی است.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...