نسخه چاپی

يك منبع آگاه مطرح كرد:

انتصاب بی‌سر و صدای مرتضوی به عنوان عضو هیات امنای تامین اجتماعی

یك منبع آگاه از انتصاب بی‌سر و صدای مرتضوی به عنوان عضو هیات امنای تامین اجتماعی خبرداد.

یک منبع آگاه در گفتگو با تهران پرس از انتصاب بی‌سر و صدای مرتضوی به عنوان عضو هیات امنای تامین اجتماعی خبرداد و گفت: پس از اتمام زمان قانونی حکم سرپرستی سعید مرتضوی قرار بر آن شد تا وی با حکم وزیر به عنوان عضو هیات امنای تامین اجتماعی ادامه همکاری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه روحبخش معاون اداری و مالی سازمان نیز جهت انجام امور سازمان تامین اجتماعی معرفی شده است، افزود: طی هفته گذشته کریمی نیز به عنوان مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان البته بدون سیر مراحل قانونی معرفی شد که جالب است بدانید وی از بستگان مرتضوی بوده و در گذشته نیز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیر نظر سعید مرتضوی مشغول به کار بوده است.

این منبع آگاه در ادامه از فروش و واگذاری بخشی از املاک سازمان به نهادهای وابسته به افراد خاص به صورت خارج از برگزاری مزایده خبر داد و گفت: استخدام خارج از عرف افراد به صورت پیمانی در سازمان تامین اجتماعی طی هفته‌های اخیر صورت گرفته است که به عنوان نمونه 42 نفر در استان یزد بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین مبالغی نیز به ارزش 500 میلیون تومان به افراد غیر سازمانی از محل بودجه غیر شمول سازمان پرداخت شده و نیز ارتقا رتبه و صدور احکام حقوقی و اداری غیر متعارف افراد وابسته به مرتضوی در سازمان بدون سیر مراحل قانونی صورت گرفته است.



۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...