نسخه چاپی

خلعتبری برنگردد از بی‌عرضگی آقایان است!

كفاشیان و نبی به جای پورشه حیثیت فوتبال ایران را بخرند

خداداد عزيزي هميشه نقطه نظرات جالبي درخصوص مسائل روز فوتبال ايران دارد که شنيدن آنها خالي از لطف نيست. او اين بار حرفهاي تندي در مورد کفاشيان و فدراسيون زده است...
: ظاهرا مخالف کسر امتياز از باشگاه‌هايي هستي که تماشاگران خاطي دارد؟
بله، خود شما مي‌گوييد تماشاگر خاطي !آخر اين قضيه چه ارتباطي به بازيکن، مدير يا حتي هواداري دارد که در ورزشگاه حضور نداشته است؟ کجاي دنيا چنين حکمي صادر مي‌شود که در ايران اينگونه برخورد مي‌کنند. قانون بايد بين جرم و جريمه تناسب قائل شود تا افکار عمومي پذيرش حکم را داشته باشد. به هر حال بايد دراين رويه تجديد نظر شود.

: تا اينجاي کار چه تيمي موفق‌تر بوده و چه تيمي در حد انتظار ظاهر نشده؟
به اعتقاد من سپاهان هم در گرفتن بازيکن موفق بوده و هم توانسته حضور پرقدرتي در ليگ برتر داشته باشد از طرف ديگر هم تراکتور با توجه به مخارج کلاني که در فصل نقل و انتقالات داشت و ستاره‌هايي که به خدمت گرفت بايد بهتر از اينها ظاهر مي‌شد. انتظارم از تراکتور بيش از اين بود.
: به عنوان لژيونر سابق فوتبال ايران در مورد خلعتبري چه نظري داري؟
خلعتبري را درک مي‌کنم اما معتقدم حضور وي در تيم عجمان و بازي کردن اين ملي‌پوش در ليگي که نام جعلي را بر خود گذاشته خيانت به آرمان‌هاي ملت ايران است.
90: خوب چه بايد کرد؟
شنيدم کفاشيان و نبي‌پورشه‌هايي که براي رحمتي و هادي عقيلي در نظر گرفته بودند را به نام خودشان وارد مي‌کنند. آقايان به جاي اين پورشه‌ها حيثيت ملي ايران را بخرند.
پس لااقل اين بار به فکر اين بازيکن وشان فوتبال ايران باشند. رک و پوس‌کنده بگويم اگر خلعتبري باز خريد نشود از بي‌عرضگي آقايان است در ضمن در يک مصاحبه شنيدم رئيس فدراسيون گفته غير از پول از هيچ کمکي براي بازگشت خلعتبري دريغ ندارم. به خدا خجالت دارد. اين کار تنها با پول حل مي‌شود و شما از دادن پول عذر مي‌خواهيد و بعد توقع داريد مشکل حل ‌شود؟

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...