نسخه چاپی

رویانیان: امضای قرارداد با خلعتبری طی یكی‌، دو روز آینده

رویانیان با انتقاد از بازیكنان: چند بازیكن ما در حد لیگ دسته سه هم بازی نكردند!

محمد رویانیان می‌گوید در این فصل به هیچ وجه بی‌انگیزگی و تنبلی بازیکنان را تحمل نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعتراض‌های چند هوادار این تیم به او در جریان مراسم رونمایی از پورتال جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: هواداران از ما انتظار دارند. من سوالی دارم. آیا پرسپولیس در این چند هفته وظایف خودش را به درستی انجام داده است؟ آیا بازیکنان در شأن پرسپولیس و نام علی دایی بازی کرده‌اند؟ این سوال من از بازیکنان است که آیا آن‌ها در شأن خودشان هم بازی کرده‌اند؟

وی ادامه داد: یک هوادار نوجوان به من اعتراض کرد و گفت چرا بعضی از بازیکنان این طور بازی می‌کنند. برای من خیلی عجیب بود. ما این همه هوادار عاشق داریم. چه کسی باید پاسخگو باشد غیر از بازیکنان تیم. بعضی از بازیکنان ما با غیرت بازی می‌کنند اما چند بازیکن دیگر در آخرین بازی در حد لیگ دسته سه هم بازی نکردند. حالا آن هواداران اسم چند بازیکن را بردند اما من نمی خواهم اسم بازیکنان را ببرم.

رویانیان گفت: باشگاه در اصل متعلق به هواداران است و فلسفه وجودی پرسپولیس به حمایت هواداران برمی‌گردد. اصلا ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم. بی‌انگیزگی و تنبلی را به هیچ عنوان در هیچ بازیکنی بر نمی‌تابیم. بازیکنی در تیم داریم که نمی‌تواند طراحی کند. در حالی که باید با فکر باشد و تیم حریف را منفجر کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به این تیم به ایسنا گفت: ما با این بازیکن به توافق نهایی رسیده‌ایم و طی یکی، دو روز آینده قراردادش بسته می‌شود و توافق نهایی را با عجمانی‌ها انجام می‌دهیم. توقع داریم که سازمان لیگ در این قضیه به ما بیشتر کمک کند. شکر خدا یک فرد خیر پیدا شده بود و در کنار یک موسسه در فراهم کردن هزینه‌های این انتقال به ما کمک کرده است.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...