نسخه چاپی

استقلال، تیم ملی است

سرمربی داماش می‌گوید تیمش فردا مقابل استقلال برای سه امتیاز بازی می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، افشین ناظمی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران گفت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور ما محسوب می‌شود و اینکه تیم دارای مربی بزرگ و کاربلدی است ولی همیشه داماش و تیم‌های گیلانی جلوی استقلال و پرسپولیس خوب بازی کرده‌اند. استقلال با بازیکنانی که در اختیار دارد، مانند یک تیم ملی می‌ماند. البته ما در هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کردیم.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: ما در بازی فردا محمد آبشک را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم. البته بازیکنان محروم یا سه اخطاره هم نداریم.

ناظمی همچنین گفت: ما در بازی مقابل فولاد تا قبل از اینکه گل بخوریم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. بعد از اینکه گل هم دریافت کردیم، چند موقعیت گل داشتیم ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. تمامی گل‌هایی که در بازی با فولاد دریافت کردیم و همچنین دو گلی که در بازی‌های قبل خوردیم همگی از روی اشتباه فردی بوده است و این نقطه ضعف من است که باید این مشکل را در تیمم حل کنم. ما در فاز دفاعی و دفاع تیمی خیلی بیشتر باید کار کنیم.

وی در ادامه گفت: شما مطمئن باشید که فردا ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و این مسئله را در همان ابتدای بازی می‌توانید حس کنید. ما در بازی فردا از هواداران‌مان که همیشه بهترین‌ حامی و یار دوازدهم ما بودند، انتظار داریم که تیم داماش را حمایت کنند.

سرمربی داماش در پایان گفت: ما یک کادر فنی 6 نفره و خوبی داریم که در تیم با همدیگر کار می‌کنیم. باید گذشته را فراموش کنیم و با این تیم فعلی داماش و این بازیکنانی که با ما قرارداد دارند کار کنیم تا بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی را رقم بزنیم. به هر حال فوتبال جای اشتباهات است.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...