نسخه چاپی

5 وزیر پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد نمی‌گیرند

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: پنج وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، نفت و تعاون، كار و رفاه اجتماعی از مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ، با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون در عصر امروز گفت: وزیر پیشنهادی نفت به این جلسه آمد و سریعاً‌ رفت.

وی افزود: سؤالاتی از وزیر پیشنهادی نفت در خصوص مسائل نفتی مربوط به گذشته و چهارسالی که وزیر بوده صورت گرفته بود که شب گذشته قرار بود برای امروز، جواب آن را بیاورد ولی در این جلسه هیچ جوابی ارائه نکرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: در زمان وزارت وزیر پیشنهادی قراردادهایی بسته شده بود که دارای مشکلات اساسی است و این سؤال‌ها در خصوص این موارد بود.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: به نظر می‌رسد با فضایی که الآن وجود دارد بهترین راهکار این است که وزیر پیشنهادی نفت انصراف دهد تا دست رئیس‌جمهور در این خصوص باز بماند.

وی با بیان اینکه وزیر دیگری به این جلسه نمی‌آید، اظهار داشت: بعید است در این جلسه، رأی‌گیری راجع به وزرا صورت گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: به عقیده بنده 5 وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی نمی‌آورند.

وی تأکید کرد: همیشه از کابینه‌های پیشنهادی سه تا هفت نفر رأی اعتماد مجلس را کسب نمی‌کنند و این طبیعی است، اگر نقاط اشتراک بین دو قوه به 12 تا 13 مورد برسد خوب است و این بیشترین نوع همکاری مجلس و دولت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان خاطرنشان کرد: در جلساتی که در این فراکسیون داشتیم مسائل با حساسیت خاصی و در کمال فضای صمیمی و جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۵/۲۴
ايشان طبق چه اماري گفته که هميشه سه تا هفت نفر راي کسب نميکنند طبق کدام سابقه بهتر است نمايندگان معني راي مردم به اقاي روحاني را بفهمند. همه مردم حمايت اقاي هاشمي را از ايشان شنيدند و همچنين تشکرات فراوان اقاي روحاني از ايشان اينک ديگر خواست مردم مشخص است
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...