نسخه چاپی

منصور حقيقت پور:

صدا و سیما امر مباركی انجام داد

عکس خبري -صدا و سيما امر مبارکي انجام داد

وقتی بیشتر رسانه های دنیا شاهد رفتار نمایندگان هستند باید موافقان و مخالفان وزرا در مجلس با ادبیات فاخری با یكدیگر صحبت كنند، چرا كه دنیا توجه می كند كه چگونه نمایندگان وزرا را نقد، تایید و رد می كند.

به گزارش نما ،منصور حقیقت پور عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی مجلس با اشاره به پخش زنده بررسی صلاحیت ها از صدا و سیما این اقدام را باعث افزایش آگاهی عمومی مردم دانست و اعلام کرد: پخش زنده بررسی صلاحیت ها در مجلس از سوی صدا و سیما وظیفه نمایندگان را کمی سنگین تر می کند ، آنها باید به ادبیاتی که در صحن بیان می کنند توجه بیشتری داشته باشند. البته اینکه مردم در جریان جزئیات جلسه رای اعتماد قرار می گیرند امر مبارکی است.
پخش زنده جلسات رای اعتماد به وزرا می تواند در ایجاد بینش بیشتر و روشن شدن افکار عمومی درباره مسائلی که در کشور اتفاق می افتد تاثیرگذار باشد.

وقتی بیشتر رسانه های دنیا شاهد رفتار نمایندگان هستند باید موافقان و مخالفان وزرا در مجلس با ادبیات فاخری با یکدیگر صحبت کنند، چرا که دنیا توجه می کند که چگونه نمایندگان وزرا را نقد، تایید و رد می کند، مردم باید از جزئیات بررسی صلاحیت ها مطلع باشند تا درباره وزرای پیشنهادی درست قضاوت کنند.

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...