نسخه چاپی

نامزدهای گزینه معاونت در ریاست جمهوری

دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی احتمالاً از میان محمد فروزنده و محمد شریعتمداری انتخاب می‌شود.در عین حال گفته می‌شود در صورت قطعی شدن وزارت محمدجواد ظریف در وزارت خارجه احتمالاً پرونده هسته‌ای به وی واگذار خواهد شد.

به گزارش نما، روحانی قصد دارد تا زمان پایان بررسی رای اعتماد وزرا در مجلس شورای اسلامی از انتصاب برخی از معاونین خود و همچنین سخنگوی دولت خودداری کند.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که روحانی قصد تشکیل معاونت روحانیت را دارد و در همین راستا قرار است تا چندی دیگر حجت‌الاسلام شهیدی را به عنوان معاون رئيس‌جمهور در امور روحانیت منصوب کند.
از سوی دیگر نسیم گزارش داد انتصاب محسن انصاری و علی‌محمد نوریان به ریاست بنیاد شهید و سازمان محیط زیست تقریباً قطعی شده است. انصاری اکنون قائم‌مقام سازمان بنیاد شهید است.

خبرهای غیررسمی همچنین از احتمال تشکیل معاونتی تحت عنوان معاون سیاسی و امنیتی رئیس‌جمهور با محوریت علی یونسی حکایت می‌کند اما نسبت این معاونت با وزیران اطلاعات و کشور هنوز روشن نیست.
پیش از این از مرتضی بانک و محمد شریعتمداری به عنوان گزینه‌های معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری، علی عسکری برای معاونت پارلمانی و صالحی امیری به عنوان رئيس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یاد شده است.

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...