نسخه چاپی

پزشكیان در دفاع از وزیر پیشنهاد علوم: آنچه به اسم فتنه می گویید زنده كردن اختلافات است/ همه اشتباه كردیم، جسارت داشته و بپذیریم اشتباه كردیم

پزشكیان تاكید كرد: مملكت را همگان درست می كنند نه دسته و گروهی .

به گزارش نما، مسعود پزشکیان از دیگر موافقان وزیر پیشنهادی علوم بود.

پزشکیان که صحبت های خود را با شعری آغاز کرد گفت که من قصد نداشتم صحبت کنم اما چیزهای که شنیدم باعث شد وقت دیگران را بگیرم تا بگوییم به نام دین بسیاری مسائل را لوث نکنیم آنچه که به اسم فتنه می گویید زنده کردن اختلافات است که جز آب به آسیاب ریختن دشمن هیچ فایده ای ندارد حضرت علی می گوید وصیت می کنم خانواده ام تقوا را پیشه کنید و اختلافات خود د را حل کنید بیاید اختلاف ها را جمع کنید همه اشتباه کردیم بپذیریم و این جسارت را داشته باشیم که بگوییم اشتباه کردیم الان وقت متهم کردن نیست الان وقت دست به دست دادن است .

وی ادامه داد: می گویند اگر 50 مومن پشت سر یک مومن صحبت کرد اگر خودش گفت نکردم بپذیرید حرف های که در رابطه با وزرا می گویید جز باعث ضعف و درگیری چیزی دیگری نیست به جای این که به اختلافات دامن بزنید دست به دست هم بدهید تا کشور را از اختلافات دور کنیم .

او ادامه داد چه کسی گفته است همه جو فرهنگی دانشگاه به معاون فرهنگی آن مربوط است ؟ امکان ندارد که یک معاون وزیر بتولند جو دانشگاه را بهم بریزد اگر از نظر علمی مشکلی دارید بگویید اگر قرار باشد هر اتفاقی که در جامعه می افتد به مسئول ارشد ربط داشته باشد مسئول تمام این قتل و غارت ها در جامعه امروز ما کیست ؟

وی خاطرنشان ساخت: فراموش نکنید که توصیه رهبر به مسئولان این است که تا جایی که می توانند بر روی انسجام و اتحاد کار کنند و تنها راه خلاصی از اختلافات موجود این است که روی اتحاد کار شود تا بتواند جای دو دلی و نفاق را بگیرد .

او صحبت خود را با این جمله پایان داد و گفت وقتی کسی می گوید من رهبری را قبول دارم می گویند الا و بلا قبول نداری بیایید بپذیریم که مملکت را همگان درست می کنند نه دسته و گروهی .

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...