نسخه چاپی

حسيني در موافقت با وزير پيشنهادي صنعت:

'لیدر' می‌خواهیم، نه لودر

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت گفت: امروز هر خطای كوچكی ضربه بزرگی به اتحاد مردم وارد می‌كند و دیگر به لودر نیاز نداریم، بلكه لیدر می‌خواهیم.

به گزارش نما، سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که با استفاده از دقایقی از زمان محمدسعید انصاری در دفاع از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت سخن می‌گفت، در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: در ابتدا باید مراتب گلایه خود را به دلیل استفاده از نیروهای توانمند خوزستانی در دولت تدبیر و امید به رئیس‌جمهور اعلام کنم و همچنین تعجب از آقای دهقان وزیر پیشنهادی دفاع که در سخنان خود از اقشار مختلف مردم نام می‌برد، نام مردم عرب خوزستان را فراموش کرد که شهدای بسیاری را به انقلاب تقدیم کرده بودند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت اظهار داشت: صحبت‌هایی که انجام شد، دستگاه‌هایی از نظام را دچار مشکل کرد و این سوال پیش می‌آید که اگر آقای نعمت‌زاده این پرونده‌ها را دارد چطور قوه قضائیه با وی برخورد نمی‌کند و دستگاه اطلاعاتی نیز وی را تائید می‌کند.

نماینده مردم اهواز خطاب به نمایندگان مجلس گفت: صحبت‌هایی در مجلس می‌شود که ما را دشمن شاد می‌کند و نباید این صحبت‌ها را از پشت این تریبون مقدس داشته باشیم و آقای نجابت که مشاور و معاون وزیر دولت نهم و دهم بوده است، تمام صحبت‌های مخالفان این وزیر پیشنهادی را رد می‌کند.

حسینی ادامه داد: در بحث شخص کویتی که روز گذشته در مجلس مطرح شد، مقاومت نعمت‌زاده در برابر زیاده‌خواهی‌های آن فرد یکی از افتخارات وی است و در ارتباط با بحث پتروشیمی کاویان که اعلام شد در دولت رئیس‌جمهور سابق از مبلغ آن کاسته شده است. هیچ اشاره‌ای نشد که نسبت به قرارداد اولیه تناژ آن نیز کاهش داشته است و سوالم این است که چرا برای مخالفت با یک فرد سفسطه می‌کنیم؟

وی تصریح کرد: دولت‌مردان آقای روحانی بر این باورند که گام‌های خود را پس از رای اعتماد بالای مجلس به امید فردایی بهتر، ولایت‌مدارتر، اقتصادی شکوفا‌تر، فرهنگی غنی‌تر و مدیریتی عادلانه‌تر بردارند تا حماسه اقتصادی محقق شود.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد: آنچه مهم است بازگرداندن اعتماد عمومی به نسبت مسئولین اجرایی کشور و آرامش در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که آشفتگی آن فقط به نفع سودجویانی است که از این شرایط بهره‌برداری می‌کنند و در این میان وزارت صنعت و معدن که ستون‌های اصلی هر اقتصادی هست، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حسینی با بیان اینکه 2 مورد مدیریت برای نیل به برنامه لازم است، گفت: هیچ مدیری بدون برنامه موفق نخواهد بود و هیچ برنامه‌ای بدون مدیر توانمند و واقع بین ما را به هدف نمی‌رساند. آقای نعمت‌زاده با کارنامه‌ای درخشان در عرصه مدیریت اجرایی نشان داده بهترین گزینه برای بازسازی نظام آسیب دیده کشور است و همانطور که یکی از همکاران اعلام کرد، برند صنعت کشور است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز دیگر زمان تجربه، آزمایش و شعار نیست و هر خطای کوچکی ضربه بزرگی به اتحاد مردم وارد می‌کند و امروز دیگر به لودر نیاز نداریم بلکه لیدر می‌خواهیم.

۱۳۹۲/۵/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...