نسخه چاپی

پای ابوموسی هم به برنامه نود باز شد!

عوامل برنامه نود به منظور ساخت برنامه و تهیه گزارش از امكانات و شرایط ورزشی جزیره ابوموسی، وارد این جزیره شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از اقدام سخیف شیخ‌نشین‌های امارات مبنی بر نامگذاری لیگ فوتبالشان به نام جعلی لیگ«خلیج ع-ر-ب-ی»، باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ضمن اعتراض به این اقدام کشور امارات آمادگی خود را برای برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال به نام خلیج‌فارس در جزیره ابوموسی اعلام کرد.

این اقدام قابل تحسین است ولی نکته قابل تأمل اینکه هیچ یک از باشگاه ها و همچنین فدراسیون فوتبال در این راستا اقدامی انجام ندادند و شاید اقدام عملی آنها تنها جلوگیری از حضور نکونام در این لیگ جعلی و جذب خلعتبری از تیم عجمان امارات است که این اقدامات نیز در راستای منافع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

در این زمینه عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری برنامه نود در راستای اعتراض به اقدام اماراتی‌ها، عوامل خود را به ابوموسی اعزام کرد تا با تهیه گزارش از امکانات ورزشی بخصوص وضعیت فوتبال این جزیره قدمی هرچند کوچک به منظور اثبات حقانیت نام خلیج‌فارس و اعتلای وضعیت ورزشی این جزیره که حالا به نماد خلیج‌فارس و سمبل وحدت ایرانیان تبدیل شده، بردارد.

مسئول اداره ورزش و جوانان ابوموسی با اشاره به محبوبیت ورزش فوتبال در بین جوانان ابوموسایی، تصریح کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت این شهرستان، توجه بیشتر به سوی این ورزش از مطالبات به‌حق جوانان این مرز و بوم است.

خوبیار خورشیدی ضمن تشکر از حضور عوامل برنامه نود در ابوموسی افزود: این موضوع می‌تواند تأثیر به‌سزایی در راستای توجه بیشتر مسئولین و بخصوص ورزشکاران این خطه داشته باشد.

از نکات قابل‌توجه در صحبت‌های مردمی در این راستا، تقاضای هزینه کردن درصد ناچیزی از هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌ها برای رونق ورزش و فرهنگ در این جزایر، با توجه به شرایط خاص آنها بود.

۱۳۹۲/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...