نسخه چاپی

وقتی كه یك خواننده احساساتی می شود / عكس

عکس خبري -وقتي که يک خواننده احساساتي مي شود / عکس

بهمن بابازاده: رضا یزدانی در حالی شب گذشته در سالن برج میلاد بروی صحنه رفت كه در ابین برنامه خبر انتشار آلبوم جدید اش در اواخر آبان ماه به صورت رسمی تائید شد.

به گزارش نما، رضا یزدانی شب گذشته جدیدترین کنسرت خود را در برج میلاد بروی صحنه برد تا دوستداران این خواننده قطعات مورد علاقه شان را به صورت زنده و اجرای یزدانی شاهد باشند. برخلاف عمده اجراهای قبلی این خواننده، قطعه «مش رمضون» به عنوان قطعه شروع برنامه انتخاب شده بود و یزدانی در ادامه با اجرای گلچینی از قطعات خود و استفاده از چند ریمکس که شامل ادغام چند قطعه بود، سعی کرد تعداد قطعات بیشتری را اجرا نماید. پخش چند تیزر خوش ساخت و معرفی نوازنده ها با پخش انیمیشنی از آنها از بخش های جالب برنامه بود.



قطعاتی چون خاطرات مبهم، کی فکرشو می کرد، فیلم کوتاه، کوچه ملی، ادامه بده، نوار و... از جمله آثار پر طرفداری بودند که از سوی این خواننده اجرا شد و نکته جال کنداکتور این برنامه این بود که یزدانی بیشتر سعی در اجرای قطعات جدید خود داشت و حتی قطعات پرطرفداری مثل شمال و کافه نادری و کارتون را علیرغم درخواست های فراوان اجرا نکرد.



این خواننده در هنگام اجرای یکی از قطعاتش به شدت احساساتی شد و در بخشی از آن حتی به گریه افتاد که با تشویق های حاضرین توام شد و پس از این اتفاق، پژمان جمشیدی که در سالن حاضر بود، تصویر بزرگی از این خواننده را که روی تخته شاسی چاپ شده بود را به این خواننده تقدیم کرد. یزدانی در جام ستاره های امسال به عنوان بهترین دروزاره بان انتخاب شده بود.



برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، هادی مهدوی کیا، محمد رضا احمدی، سام درخشانی، سید جواد هاشمی و ... از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن اجرای برنامه بودند.



«علی اوجی» مدیر برنامه های رضا یزدانی در اواسط برنامه روی سن آمد و صحبت هایی درباب تشکر از افرادی که در تهیه این کنسرت نقش داشتند بیان کرد. او همچنین با یاد کردن از جشن سالانه موسیقی ما از دست اندرکاران سایت موسیقی ما تقدیر و تشکر کرد.



اوجی در بخش هایی از صحبت هایش نیز از انتشار آلبوم جدید یزدانی تا اواخر آبان ماه خبر داد.



این کنسرت به همت موسسه آوای فروهر (برنده بخش مردمی بهترین کنسرت گذار در اولین جشن سالانه موسیقی ما) برگزار شد و همچون همیشه اجرای قطعه «خلیج فارس» انتهای برنامه یزدانی را تشکیل می داد.

00(27).jpg

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...