نسخه چاپی

اتفاقات شیرین90 از نگاه حجت‌الاسلام سعیدی

عکس خبري -اتفاقات شيرين90 از نگاه حجت‌الاسلام سعيدي

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: یك انسان متعبد و ولایت‌مدار در مسیری كه گام بر می‌دارد نباید كوچك‌ترین انحرافی در پیروی از رهبری داشته باشد

به گزارش نما به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه با بیان اینکه ولایت‌مداری دارای مراتبی است که این مراتب در هر زمان و مقطعی باید پیوستگی خود را حفظ کنند، گفت: یک انسان متعبد و ولایت‌مدار در مسیری که گام بر می‌دارد نباید کوچک‌ترین انحرافی در پیروی از رهبری داشته باشد.

وی افزود: در حرکت در مسیر ولایت نه تنها دستورات صریح و روشن رهبر بلکه منویات ایشان را نیز باید به بهترین وجهه جامه عمل پوشاند.

سعیدی با اشاره به مهم‌ترین وقایع سال 90 در عرصه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی اظهار داشت: به اوج رسیدن بحران اقتصادی و اجتماعی در آمریکا و اروپا، خروج آمریکایی‌ها از عراق و کاهش نفوذ چشم‌گیر آنها در سطح منطقه و جهان از اتفاقات مهم و تاثیرگذاری بود که در سال گذشته شاهد بروز آن بودیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اوج جنبش بیداری اسلامی در میان کشورهای منطقه و سقوط 4 دیکتاتور دست نشانده نیز از اتفاقات شیرینی بود که در سال 90 رخ داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزاری انتخابات 12 اسفند را از جمله مهم‌ترین وقایع داخلی در سال 90 عنوان کرد و اذعان داشت: حضور با شکوه، ارزشمند و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر ولایت‌مداری، آگاهی و بصیرت ملت ایران را در تمامی عرصه‌های پیش روی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

وی اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها را از دیگر اتفاقات مهم در سال گذشته خواند و تصریح کرد: رعایت الزامات این طرح، ثمره و نتیجه مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

سعیدی با اشاره به نام‌گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تاکید کرد: حرکت در این مسیر بسیار سنگین است و همگان باید در تحقق این شعار که خودکفایی هر چه بیشتر را برای کشورمان به دنبال دارد کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان نقش جمهوری اسلامی را در معادلات منطقه و جهانی شفاف و تعیین کننده توصیف و با اعلام اینکه دیگر نمی توان جایگاه ایران را در رخدادهای آینده جهان نادیده گرفت، گفت: اکنون تمامی دوستان و دشمنان به این واقعیت انکار ناپذیر پی برده‌اند که بدون حضور جمهوری اسلامی در آینده بسیاری از مشکلات حل نشدنی است و بی تردید این نقش حساس سالی پر کار را برای همه رقم می زند و سپاه و بسیج نیز در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همانند گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...