نسخه چاپی

پیراهن مسی به نام كفاشیان!+عكس

نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران در نشست با علی كفاشیان پیراهن شماره 10 این باشگاه را به رئیس فدراسیون فوتبال اهدا كرد ، در این جلسه خبر مذاكره یكی از شبكه‌های اسپانیا برای پخش تلویزیونی رقابتهای فوتبال ایران مطرح شد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، نشست مشترک علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مجید نیرومند نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران صبح امروز با حضور عباس ترابیان و حسینی روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. در ابتدای این نشست ترابیان با خوشامدگویی به میهمانان اعلام کرد دعوتنامه‌ای از باشگاه بارسلونا به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده است که در آن حاوی نکات مهمی است. وی اضافه کرد: همچنین یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا که در زمینه اسپانسرینگ فعال است، برای پخش تلویزیونی رقابتهای فوتبال ایران قصد مذاکره دارد.


 153578_946.jpg


در ادامه جلسه مجید نیرومند درباره نامه ارسالی باشگاه بارسلونا گفت: ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا در نامه‌‍ای به شما، انتخاب دوباره رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفته و معتقد است این انتخاب نوعی جهش در فوتبال ایران است زیرا ثبات مدیریت در فوتبال ایران اتفاق افتاده که می‌تواند باعث پیشرفت فوتبال شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال اسپانیا 12 سال است که رئیس فدراسیون فوتبالش تغییر نکرده و به همراه شما عضو کمیته فوتسال فیفاست. نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران ادامه داد: در این نامه که از سوی رئیس باشگاه بارسلونا ارسال شده در خصوص نزدیکی روابط و همکاری‌های دوجانبه به نکات مهمی اشاره شده که البته ازعلی کفاشیان دعوت شده است تا به باشگاه بارسلونا بیاید و از نزدیک از این باشگاه بازدید کند و مذاکرات رو در رویی را با رئیس باشگاه بارسلونا داشته باشد. در پایان این نشست پیراهن باشگاه بارسلونا با نام کفاشیان از سوی ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا به رئیس فدراسیون فوتبال ایران اهدا شد.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...