نسخه چاپی

هاشمی‌طبا: سرپرست می‌شوم اما وزیر نمی‌شوم

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: با پذیرفتن سرپرستی موقت وزارت ورزش موافقت كردم اما وزیر نمی‌شوم.

به گزارش نما، مصطفی‌ هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در مورد پذیرفتن مسئولیت وزارت ورزش همچنان بر نظر قبلی خود هستم و در حال حاضر نیز با خواسته دوستان نسبت به قبول سرپرستی موقت وزارت ورزش اعلام آمادگی کردم. این آمادگی را به نزدیکان رئیس‌جمهور اعلام کردم و در این باره روحانی باید تصمیم بگیرد.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: تنها سرپرستی موقت وزارت ورزش را می‌پذیرم و با پذیرفتن گزینه وزارت ورزش موافق نیستم چرا که معتقدم نیروهای جوان‌تر می‌توانند در این جایگاه بهتر عمل کنند.

هاشمی‌طبا در خصوص اینکه رئیس‌جمهور در مجلس عنوان کرده با شرایط فعلی کشور نیاز به نیروهای باتجربه است گفت: در حال حاضر نیروهای باتجربه و جوان داریم و من احساس نمی‌کنم از این نظر مشکلی پیش آید. ضمن آنکه شخصا احساس می‌کنم در درازمدت نمی‌توانم این مسئولیت را بر عهده داشته باشم.

وی درباره دلیل رای ندادن مجلس به سلطانی‌فر گفت: من دلیل آن را نمی‌دانم اما آنگونه که در مجلس اعلام شد او را گزینه سیاسی تشخیص داده و رای ندادند. با این حال معتقدم حیف شد مجلس به سلطانی‌فر رای نداد و حضور او می‌توانست مفید باشد.

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک درباره اینکه گفته می‌شود او قصد دارد مسئولیت این کمیته را بر عهده بگیرد و به همین دلیل گزینه ورزش را نمی‌پذیرد به تسنیم گفت: این موضوع به آن مسئله ربطی ندارد.

هاشمی‌طبا درباره اینکه گزینه‌های ورزشی برای قبول مسئولیت در وزارت ورزش تمایل ندارند و گزینه‌های سیاسی را مجلس نمی‌پذیرد و اینکه او از معدود گزینه‌هایی است که اجماع در موردش وجود دارد، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه اجماع صددرصدی در مورد کسی ایجاد نمی‌شود اما معتقدم این مشکلی نیست که قابل حل کردن نباشد. من تصمیمم مانند گذشته است.

وی در مورد اینکه خودش گزینه‌ای برای وزارت ورزش مدنظر دارد گفت: بله و اگر دولت بخواهد این گزینه ها را به آنان معرفی خواهم کرد.

وی درباره نیاز ورزش کشور به معرفی هرچه سریعتر وزیر ورزش و جوانان با توجه به در پیش بودن روی دادن مختلف ورزشی اظهار داشت: این نکته درستی است و من هم عقیده دارم باید هر چه سریعتر وضعیت وزرات ورزش مشخص شود.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...