نسخه چاپی

حذف ذوب‌آهن از ليگ قهرمانان آسيا توسط استقلال

مظلومی به برانكو رسید

تیم فوتبال استقلال با برتری 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن، حریف الاتفاق عربستان در مرحله‌ی بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا، تيم‌هاي استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديداردر پايان با پيروزي 2 بر صفر آبي‌هاي پايتخت به پايان رسيد. براي استقلال در اين ديدار خسرو حيدري در دقيقه‌ي 21 و آرش برهاني در دقيقه‌ي 66 گلزني كردند.

اين بازي درحالي آغاز شد كه كادر فني استقلال پيش از بازي با توجه به حضور كم تعداد هواداران در بازي قبلي اين تيم از تماشاگران خواسته بود كه ورزشگاه را پر كنند. همين مسئله حضور 33 هزار نفري هواداران در هواي باراني تهران را سبب شده بود.

دو تيم در دقايق آغازين بازي بيشتر توپ را در ميانه بازي به گردش درآوردند و كمتر صاحب موقعيت گلزني شدند.حضور آرش برهاني و يركوويچ در خط حمله نشان مي‌داد كه استقلال براي رسيدن به گل انگيزه زيادي دارد.در سوي مقابل ذوب‌آهن بيشتر با تكيه بر ضد حملات و حركات سريع ايگور كاسترو چشم به گلزني داشت.

در دقيقه 21 يكي از معدود حملات استقلال به بار نشست همكاري خوب زندي و ساموئل اين تيم را صاحب فرصت گلزني كرد كه خسرو حيدري با پاي غير تخصصي خود دروازه ذوب‌آهن را گشود.

در ادامه نيمه نخست تلاش دو تيم براي رسيدن به گل سودي نبخشيد و استقلال نيمه نخست اين بازي كم موقعيت را با همين اندوخته‌ي يك گل به پايان برد تا نيمي از راه صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا را طي كرده باشد.

در نيمه‌ي دوم ذوب‌آهن براي باقي ماندن در ليگ قهرمانان آسيا، چند حمله انجام داد، اما موقعيت‌هاي اين تيم ره به جايي نبرد.

در دقيقه‌ي 66 استقلال به گل دوم رسيد. سانتر ارسالي از جناح چپ با تاثير ساموئل همراه بود و آرش برهاني با ضربه‌ي سر گل دوم را به ثمر رساند.

حملات احساسي ذوب آهن در ادامه سودي نبخشيد و استقلال مي‌توانست به گل سوم هم دست پيدا كند؛ آرش برهاني در ضدحمله صاحب توپ شد و با پاسي تماشايي شريفات را صاحب توپ كرد، اما اين بازيكن سخت‌ترين كار ممكن را كرد و توپ را به آسمان كوبيد.

آرش برهاني در ادامه يك بار ديگر پشت محوطه‌ي جريمه استقلال صاحب توپ شد و نفود كرد، اما با تكل مدافع ذوب‌آهن متوقف شد، اما داور اين حركت را خطا ندانست و به دليل تمارض به او كارت زرد داد.

در ادامه باز هم استقلال بود كه موقعيت‌هاي ديگري به دست آورد كه اين فرصت‌ها توسط مهاجمان اين تيم از دست رفت.

از نكات جالب توجه اين ديدار اعتراض تماشاگران به عادل فردوسي‌پور بود كه هواداران با متهم كردن او به پرسپوليسي بودن نارضايتي خود را نشان دادند. هواداران استقلال همچنين پس از اطمينان از صعود تيمشان به مرحله‌ي بعد نسبت به اتفاقات داربي هم واكنش نشان دادند، براي پرسپوليس كري خواندند و علي دايي را تشويق كردند.

در دقايق پاياني بازي فريدون زندي كه همانند چند بازي اخير خود، نمايش خوبي داشت، با احساس ناراحتي در پاي خود زمين را ترك كرد.

كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، در جايگاه ويژه از نزديك اين بازي را نظاره كرد.

استقلال بايد در مرحله‌ي بعد به مصاف الاتفاق عربستان برود كه هدايت آن را برانكو ايوانكوويچ، سرمربي پيشين تيم ملي كشورمان بر عهده دارد.

۱۳۹۰/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...