نسخه چاپی

جباري چه كار كرده كه مجيدي نكرده؟

قلعه نویی چرا از مجیدی تشكر نمی‌كند؟

قلعه نویی در حالی هنوز از بازیكن سپاهان تشكر می كند كه جباری در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم هرچند یكی از خوب های استقلال بود

به گزارش نما به نقل از قانون -امیر قلعه نویی هنور نتوانسته با جدایی مجتبی جباری از استقلال کنار بیاید و کماکان در مصاحبه هایش به خالی بودن جای این بازیکن و زحماتی که او در فصل گذشته برای استقلال کشیده اشاره می کند. درست است که استقلال در پست هافبک طراح با مشکلاتی مواجه است اما این نکته را نباید فراموش کرد که سپاهان پرستاره هم با در اختیار داشتن جباری حال و روز خوشی ندارد و می توان گفت شماره هشت سابق استقلال در این پنج هفته هنوز نقش تاثیرگداری را در تیم جدیدش ایفا نکرده است.
با این اوصاف قلعه نویی با اینکه می داند علی فتح الله زاده نسبت به نام جباری آلرژی دارد باز هم از او تشکر می کند و دست بردار شماره هشت نیست.
در این میان سئوال مهم این است که اگر قلعه نویی صرفا به واسطه تاثیرگذاری جباری در استقلال از او تمجید می کند، پس چرا چنین اتفاقی در مورد فرهاد مجیدی رخ نمی دهد؟ مجیدی در چهار مسابقه ای که در این فصل به میدان رفته دو گل سه امتیازی برای استقلال به ثمر رسانده و آمار عالی هر 54 دقیقه یک گل را در کارنامه اش به ثبت رسانده است. او فصل گذشته هم در بسیاری از مسابقات گره از مشکلات استقلال باز کرد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.
قلعه نویی در حالی هنوز از بازیکن سپاهان تشکر می کند که جباری در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم هرچند یکی از خوب های استقلال بود اما فاصله زیادی با روزهای اوجش داشت و در نقش یک سوپراستار ظاهر نشد، آنچنان که این روزها هم در سپاهان مشغول ادامه دادن همین روند است. جالب اینکه سرمربی استقلال در مورد مجیدی کاملا برعکس عمل می کند و بعضا در مصاحبه هایش کنایه هایی هم به این بازیکن می زند. او در پنج هفته ای که از لیگ برتر گذشته بارها به سن بالای مجیدی و اینکه ممکن است گاهی فیکس نباشد اشاره کرده است. قلعه نویی فصل گذشته اعتراف کرد که با جباری حتی در مورد ترکیب و آرایش تیم هم مشورت می کرده اما این اتفاق در مورد مجیدی که اتفاقا کاپیتان اول تیم او هم هست رخ نمی دهد.
شواهد تایید می کنند که علاقمندی های شخصی سرمربی استقلال در نوع رابطه او با بازیکنان استقلال تاثیرگذار است. به هر حال جباری بازیکنی بود که قبل از آغاز لیگ دوازدهم با تاکید قلعه نویی در استقلال ماندنی شد اما مجیدی با فشار هواداران و فتح الله زاده و علی رغم میل باطنی آقای سرمربی پیراهن آبی را بر تن کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...