نسخه چاپی

واكنش توكلی به پست جدید نجفی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: محمدعلی نجفی فرد با تجربه‌ای است كه در حوزه فرهنگ عمومی توانایی لازم را دارد و مدیری برنامه‌ریز است كه می‌تواند در كارش موفق شود.

به گزارش نما احمد توکلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهارداشت: به نظر من این انتخاب مناسب است، چرا که آقای نجفی مدیری برنامه‌ریز در حوزه فرهنگ عمومی و سازمانی مانند میراث فرهنگی و گردشگری است و انشاءالله در این حوزه مدیر موفقی خواهد بود.

وی در خصوص عدم انتخاب نجفی به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: مگر قرار است اگر فردی برای پستی رای اعتماد نمی‌گیرد، از حوزه مدیریت کشور کاملا حذف شود؟ وقتی که فردی برای محل معینی مورد تایید مجلس قرار نمی‌گیرد، به معنای این نیست که از همه کارها کنار برود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که برخی مطرح می‌کنند رئیس‌جمهور با معرفی نجفی به مجلس دهن‌کجی کرده است، تصریح کرد: این حرف‌ها برداشت‌های نامناسب و غیرمنطقی است.

توکلی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی اختیار دارد که معاونین خود را انتخاب کند و فکر می‌کنم آقای نجفی فرد باتجربه‌ای است که در حوزه فرهنگ عمومی توانایی لازم را دارد و مدیری برنامه‌ریز است که می‌تواند در کارش موفق شود.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...