نسخه چاپی

مداحان تهرانی بار دیگر به دادگاه‌ می‌روند

پس از گذشت ۲۷ ماه از شكایت مشایی علیه دو مداح تهرانی و صدور رأی از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، مداحان بار دیگر با اعتراض مشایی به دادگاه‌ می‌روند.

به گزارش نما، فرهاد شهبازوار در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: دادگاه سعید حدادیان و منصور ارضی ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد. وی افزود: جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی موحدی برگزار می‌شود.

شهبازوار تصریح کرد: مشایی نسبت به تبرئه حاج منصور ارضی اعتراض داشته و ما هم در مقابل به محکومیت سعید حدادیان اعتراض داریم. وکیل مداحان تهرانی خاطرنشان کرد: هنوز لایحه تکمیلی خود را به دادگاه ارائه نکرده‌ام اما با توجه به اعمال قانون جدید مجازات اسلامی تقاضای تعلیق و یا تعویق مجازات دادگاه بدوی را در مورد سعید حدادیان دارم،‌ چرا که قصد وی امر به معرو ف و نهی از منکر بوده است.

در اردیبهشت سال ۹۰ خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه از ۲ مداح معروف تهرانی به دادستانی تهران شکایت شده است. شکایت از منصور ارضی به اتهام تهدید به قتل بر اساس ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی و شکایت از سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ همین قانون و به اتهام توهین به مقامات دولتی صورت گرفت.

در آبان سال گذشته بر اساس حکمی که قاضی پیرعباسی رئیس شعبه ۲۶ انقلاب صادر کرد، ‌منصور ارضی از اتهام وارده تبرئه شده است. همچنین سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی به اتهام توهین به مقامات دولتی به پرداخت ۴۰۵ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

۱۳۹۲/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...