نسخه چاپی

اصلاحات مدنظر دولت در بودجه لحاظ می شود

عضو هیات رییسه مجلس با تاكید بر اینكه بودجه 92 نیازمند بازنگری است، گفت: بخش هایی از بودجه سال جاری نیاز به تغییر و اصلاح دارد كه اگر دولت تغییررا احساس كند می تواند لایحه بدهد.

به گزارش نما، سید شریف حسینی، با تاکید بر اینکه بخش هایی از بودجه سال جاری نیاز به تغییر و اصلاح دارد که اگر دولت تغییررا احساس کند می تواند لایحه بدهد، افزود: لایحه بودجه سال جاری نیازمند تغییر و بازنگری است.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی گفت: مجلس منتظر است تا دولت کارخود را شروع کند و درصورت نیاز لایحه بدهد و مجلس در صورت ارایه لایحه در جهت اصلاح و کمک به دولت اقدام می کند.

وی درباره کمبود زمان برای انجام اصلاحات در بودجه و پایان فصل عمرانی با بیان اینکه حجم اصلاحات بودجه زیاد نخواهد بود، افزود: بودجه به نحوی بسته نشده است که به طورکامل تغییر کند بلکه برخی موارد مدنظر دولت باید اصلاح شود.

حسینی درباره ضرورت اصلاح در طرح هدفمند سازی یارانه ها با اشاره به اینکه هدفمند سازی یارانه ها و پرداخت نقدی در دولت دهم شروع وهدف گذاری شد، افزود: درحال حاضر یارانه ها هدفمند نیست وبه صورت جمعی و کلی به همه پرداخت می شود از این رو دولت باید برای پرداخت یارانه نقدی شاخص قرار دهد و افراد پردرآمد را از دریافت یارانه نقدی حذف کند چرا که پرداخت یارانه به اقشار مرفه بی معنی است و باید به افراد نیازمند پرداخت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ضرورت کمک به بخش تولید و صنعت، گفت:‌ صنعت به احیای مجدد نیاز دارد و باید اقدامی درجهت راه اندازی دوباره شرکتهای تعطیل شده صورت بگیرد.

نماینده مردم اهواز درمجلس با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بخش تولید، گفت: نعمت زاده گزینه خوبی برای خروج صنعت از وضعیت موجود و ورشکستگی صنایع خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصلاح صنعت به برنامه ریزی میان مدت، بلند مدت و فوری نیاز دارد، افزود: وزیر صنعت و معدن برای اصلاح صنعت برنامه فوری دارد که در این برنامه از سیاست‌های چشم انداز و اسناد بالادستی عدول نشده است.

۱۳۹۲/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...