نسخه چاپی

در پيام‌هايي جداگانه؛

سرلشكر فیروزآبادی انتخاب وزرا و معاونان دولت را تبریك گفت

عکس خبري -سرلشکر فيروزآبادي انتخاب وزرا و معاونان دولت را تبريک گفت

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، انتخاب وزرای كابینه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتصاب معاونان رئیس جمهور را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب شایسته وزرا و رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین انتصاب معاونان رئیس‌جمهور را تبریک گفت و توفیقات بیش از پیش آنان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو کرد.

در قسمتی از این پیام‌ها آمده است:

امیدوارم با مدد از سرمایه عشق و ارادتی که به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و ملت شریف ایران دارید در مسیر تحقق احکام نورانی اسلام و خدمت به محرومان گام بردارید و با بهره‌مندی از تجارب ارزنده خود با امعان نظر به چشم‌انداز بیست ساله و سیاست کلی برنامه پنج ساله پنجم نظام، ابلاغ شده از سوی رهبر عزیز به منظور خلق حماسه اقتصادی، تعامل سازنده با جهان و تحقق شعار اعتدال و امید که راه روشن ائمه اطهار علیهم‌السلام است در راه عدالت و پیشرفت میهن اسلامی موفق و پیروز باشید.

توفیقات بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت بقیة‌الله‌الاعظم امام زمان (عج) و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز از خداوند سبحان مسألت دارم.
سلامت و پیروز باشید

۱۳۹۲/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...