نسخه چاپی

محمدطاها كودك 9 ماه ربوده شده به آغوش مادرش بازگشت + تصویر

عکس خبري -محمدطاها کودک 9 ماه ربوده شده به آغوش مادرش بازگشت + تصوير

به گزارش نما، یکی از اقوام نوزاد روبوده شده در تماس با "اتتخاب" گفت: محمد طاها، کودک 9 ماهه ربوده شده از مقابل مغازه ای در تهران ،پس از رسانه ای شدن موضوع و عذاب وجدان سارق به آغوش مادر بازگشت.

محمد طاها در 29 خرداد ماه در مقابل مغازه از سوی یک فرد ناشناس ربوده شد.

وی‌ادامه داد: پس از این موضوع و با تلاش رسانه‌ها بخصوص رسانه ملی- برنامه ماه عسل با در خواست احسان علیخانی مجری برنامه از سارق این کودک، باجناق سارق عذاب وجدان گرفته و پدر محمد طاها را از سلامت فرزندش با خبر می‌کند.

همچنین بنا بر اظهارات پدر محمد طاها، باجناق سارق از آنان در خواست کرد که بدون اینکه پلیس را در جریان ماجرا قرار دهند پسرشان را تحویل بگیرند.

مادر محمد طاها نیز در حالی که درپوست خود نمی‌گنجید از معجزه امام هشتم خبرداد و به خبرنگار ما گفت: محمد طاها از لطف امام رضا(ع) به آغوشم بازگشت.

در نهایت بنابر گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد طاها شب گذشته در حالی که در یک سبد قرار گرفته بود و شماره تماس پدرش روی سینه‌اش با سنجاق چسبانده شده بود، در مسجد امام رضا(ع) در مجیدیه پیدا شد و خادم مسجد نیز سریعا به شمار تماسی که روی سینه کودک بود زنگ می‌زند و خبر خوش پیدا شدن محمد طاها را به خانواده‌اش می‌دهد.

همچنین این خانواده به موجب پیدا شدن فرزندشان برای ادا نذر به پا بوس امام رضا(ع) رفتند.

۱۳۹۲/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...