نسخه چاپی

علي اكبر ولايتي:

لیست جبهه متحد اصولگرایان هنوز باز است

عکس خبري -ليست جبهه متحد اصولگرايان هنوز باز است

وی گفت: برای این كار دو سال بررسی شد تا در نهایت به اینجا رسیدیم و این مجموعه در اجرای این حركت از هر مجموعه دیگری جلوتر بوده است.لیست جبهه متحد اصولگرایان هنوز باز است.

به گزارش نمانیوز به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در دومین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه تقارن نمادین ولادت نبوت و امامت دو نکته را به ما یادآوری می‌کند، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) آورنده شریعت در میان مردم بودند و امام صادق (ع) با تشریح این شریعت اسلام را از انحراف نجات دادند و تمامی افرادی که به عنوان راوی حدیث از فقه و عمق اسلام سخن گفته‌اند، به گونه‌ای از سرمنشأ فیوضات امام صادق (ع) بهره برده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر چهار رهبر اهل سنت مستقیم و غیر مستقیم جوهر علمی و دینی خود را از امام صادق (ع) گرفتند، ادامه داد: با توجه به نقل حدیث پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) توسط خلفای وقت سبب شد، موضوع تفسیر قرآن، شأن نزول و بیان جزئیات کلام وحی تا حدودی مغفول ماند و اگر وجود امام مبارک محمد باقر (ع) و امام صادق(ع) نبود، دین به انحراف کشیده می‌شد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کشور یادآور شد: حدود 50 درصد از احادیث به جای مانده از اسلام از دو امام بزرگوار یعنی امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق (ع) به جا مانده است، چرا که این دو بزرگوار فرصت تبیین دین را بیش از سایر ائمه (ع) داشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در داشتن یک مجلس اصولگرا بسیار حیاتی است، تصریح کرد: هیچ‌گاه در طول انقلاب جمهوری اسلامی چنین بار سنگینی همچون امروز را به دوش نداشته است و در گذشته تنها حیات نظام جمهوری اسلامی مطرح بود و حال اینکه امروز ایران پرچمدار بیداری اسلامی در ایران است و منادیان بیداری اسلامی به ایران تکیه می‌کنند.

ولایتی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: آیت‌الله خامنه‌ای به صراحت اعلام کردند ما از هر ملتی که با اسرائیل مبارزه کند حمایت می‌کنیم و حامیان و مدافعان اسرائیل ضرر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مسئولیت سنگینی که بر دوش جمهوری اسلامی گذاشته شده راه بر گشتی وجود ندارد، تاکید کرد: البته کسی هم اراده برگشت ندارد و مسئولان باید با نگاه به روبه‌رو در راستای پیشرفت اسلام و اعتلای مسلمانان در جهان کارها را به پیش برند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب در ایران نظامی بر اساس الگو و ارزش‌های اسلامی ایجاد شد که با گذشت 33 سال موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف کسب کرده و هر روز استوارتر از روز قبل دارای حامیان بیشتری می‌شود، به گونه‌ای که به صراحت می‌توان گفت هیچ آرمانی همچون انقلاب اسلامی در جهان این مقدار توفیق نداشته است.

وی یادآور شد: انقلابی همچون انقلاب کمونیستی در شوروی سابق از راه و مسیر اولیه خود منحرف شد و هر کدام از رهبرانی که بر مسند قدرت در این کشور می‌نشستند، آرمان‌های اولیه انقلاب کمونیستی شوروی را تغییر می‌دادند، اما انقلاب ایران همانند خود اسلام است و از بدو تاسیس تاکنون از جوش و خروش باز نمانده است.

ولایتی افزود: جوش و خروش جوانان انقلابی در میدان التحریر مصر زمان صدر اسلام، فتح مکه جنگ احزاب را تداعی می‌کند و پایداری جوانان جنوب لبنان، ایستادگی ملت لیبی، مبارزات فلسطینیان غزه و مبارزات مردم بحرین و یمن شرایط سخت صدر اسلام را به یاد انسان می‌آورد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام فراگیری و وسعت دین مبین اسلام را در سراسر جهان همچون امروز مشاهده نکرده‌ایم، تصریح کرد: این موضوع به برکت موج جدید بیداری اسلامی در جهان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است محقق شده است؛ البته از این نوع حرکات در گذشته داشته‌ایم، اما به عمق، قوت و فراگیری امروز نبوده است و پرچم‌دار این شور، حرکت و حرارت مردم ایران هستند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به همایش بین‌المللی بیداری اسلامی در ایران اظهار داشت: در این مراسم چهره‌های جوان و معمر از سراسر جهان حضور داشتند و در آینده نیز کنفرانسی با همین مضمون برای بانوان جهان اسلام در ایران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راه انقلاب اسلامی ایران، راه حقی است که مردم دنیا به آن اذعان دارند، تصریح کرد: تمامی مسلمانان دنیا از ایران به عنوان الگوی یک کشور اسلامی یاد می‌کنند و رهبر ایران را همانند رهبر خودشان می‌بینند که این امر وظیفه ما را سنگین‌تر از هر زمان دیگری می‌کند.

ولایتی با بیان اینکه بنا بر فرموده امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: دشمنان بسیار در تلاش هستند ایران را به عنوان کانون جوشش ارزش‌ها و حرکات اسلامی از فعالیت بیندازند، بنابراین مردم باید با حضور خود در صحنه همچون همیشه خیال خام آن‌ها را باطل کنند.

وی اضافه کرد: حکومت اسلامی از آن خداوند و مردمی است که ترویج احکام الهی می‌کنند، بنابراین باید سعی کنیم با انتخاب نمایندگان اصلح مجلسی مورد رضایت خداوند تشکیل دهیم.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان ‌با اشاره به ساز و کار این جبهه بیان داشت: جبهه متحد اصولگرایان با نظارت علما و دلسوزان جمهوری اسلامی به فعالیت تصمیم‌گیری‌های خود ادامه می‌دهند اما ممکن است برخی از افراد با حضور عده‌ای در لیست‌های این جبهه مخالف باشند، که این مسئله خاصی نیست و اگر مخالف وجود نداشته باشد باید تعجب کرد.

وی با اشاره به انتخاب فهرستی 30 نفره در لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران گفت: برای این کار دو سال بررسی شد تا در نهایت به اینجا رسیدیم و این مجموعه در اجرای این حرکت از هر مجموعه دیگری جلوتر بوده است.لیست جبهه متحد اصولگرایان هنوز باز است.

ولایتی با بیان اینکه وجود چهره‌ای شاخص همچون آیت‌الله مهدوی کنی برای جبهه متحد اصولگرایان غنیمت است، اظهار داشت: من از حال جسمی ایشان مطلع هستم و آقای مهدوی کنی با وجود کسالت جسمی فراوان اما به دلیل احساس مسئولیت و خطر این وظیفه خطیر را بر عهده گرفته و به طور مستقیم وارد صحنه انتخابات شدند.

وی با اشاره به اینکه 21 روز تا زمان انتخابات فرصت باقی مانده است، یادآور شد: در زمان باقی‌مانده اگر کسانی از افراد اصولگرا بوده اما در مجموع از متحدان جدا هستند و حاضر باشند به این جمع بپیوندند، از آن‌ها استقبال می‌کنیم.‌

ولایتی در پایان تاکید کرد: باید با انتخاب نمایندگان اصلح و اصولگرا مجلسی را تشکیل دهیم تا مدافع کیان نظام، منافع ملت و آرمان‌های انقلاب باشد و ما هم بتوانیم متناسب با مسئولیتی که بر دوشمان نهادند راهگشای اسلامی عزیز باشیم.

۱۳۹۰/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...