نسخه چاپی

شكیب: از ۲۲ كیلومتر مترو فقط ۳ كیلومتر سال گذشته به بهره‌برداری رسید

عکس خبري -شکيب: از ?? کيلومتر مترو فقط ? کيلومتر سال گذشته به بهره‌برداري رسيد


رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس طرح جامع حمل و نقل باید سالانه 22 کیلومتر مترو به بهره‌برداری برسد این در حالی است که در سال 90 تنها 3 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، حمزه شکیب در چهارصدو پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطقی خارج از دستور به ظرفیت گسترش مترو اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح جامع حمل و نقل عمومی باید سالانه 22 کیلومتر به خطوط مترو افزوده شود اما در 3 سال گذشته متوسط این افزایش 10 تا 12 کیلومتر بوده و در سال 90 تنها 3 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی خواستار شد مدیرعامل شرکت مترو در شورا حضور یابد و در خصوص این وضعیت گزارشی را به شورای شهر ارائه دهد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در سال 90 از قیطریه تا تجریش که قرار بود سال قبل آن به بهره‌برداری برسد افتتاح شد، همچنین از بهشت زهرا تا کهریزک نیز به خط مترو افزوده شد اما آنچه برای سال جاری آمادگی افتتاح دارند نیز آزادی تا اکباتان و دیگری از ایستگاه چهارراه ولیعصر تا سهروردی است که بخشی از آن نیز قرار بود در سال گذشته افتتاح شود.

وی تأکید کرد: باید توضیح داده شود که چرا وضعیت گسترش خطوط مترو این میزان بوده است البته خواهش می‌کنم گزارشی که قرار است ارائه شود به سبک مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری نباشد.

شکیب همچنین از معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران نیز خواستار شد در یکی از جلسات شورای شهر حضور یابد و گزارشی درباره طرح تفصیلی ارائه کند تا این پیام به مردم داده شود که به طرح تفصیلی پایبند هستیم هرچند ممکن است با سلایق برخی افراد مطابقت نداشته باشد.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...