نسخه چاپی

آمادگی پوما برای اسپانسری تیم ملی

محمد علی دنیاگرد می‌گوید شركت «پوما» آماده است تو‌پ‌های رایگان در اختیار لیگ قرار دهد و همچنین اسپانسر تیم ملی در جام جهانی شود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، مدیرعامل شرکت پومای ایران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی این شرکت برای در اختیار گذاشتن توپ رایگان به لیگ برتر، اظهار کرد: ما به مدیران شرکت خود ایمیل زده‌ایم و جواب هم گرفته‌ایم. آنها هم برای دادن توپ رایگان به ما اعلام آمادگی کرده‌اند. من به شما می‌گویم که توپ چندان ارزشی ندارد و اتفاقی که در فوتبال ایران افتاده بیشتر حاشیه است.

وی ادامه داد: اگر یک باشگاه 8 – 9 سال توپ بخرد باز هم پولش به اندازه قیمت یک بازیکن نمی‌شود. ما برای این کار به فدراسیون اعلام آمادگی ‌کرده‌ایم ، اما هنوز درخواستی از سوی مسئولان فدراسیون به ما ارائه نشده است. قبل از هر چیزی می‌خواهیم این توپ‌ها را چطور می‌توانیم وارد کنیم، چرا که باید بعضی از مسائل کمرگی را حل کنیم.

دنیاگرد با اشاره به این که نمی‌خواهیم قرارداد شرکت دیگری را خراب کنیم، گفت: در حال حاضر فدراسیون با آل اشپورت قرارداد دارد. ما آمادگی خود را اعلام ‌کرده‌ایم و اگر فدراسیون بخواهد وارد میدان می شویم. مطمئن باشید که در جام جهانی پیش‌رو در توپ ، کفش ، لباس و غیره از پوما بیشتر خواهید شنید. همین الان مهدی رحمتی با پوما قرارداد دارد.

وی افزود: به هر حال شرکتی با فدراسیون قرارداد بسته و باید منافعش حفظ شود. ما نمی‌خواهیم که برای ورود خودمان کار بقیه را خراب کنیم. برای ما فقط منافع فوتبال ایران مهم است. من هنوز توپ‌های آل اشپورت را ندیده‌ام، اما چیزی که مسلم است نمی‌توانم باور کنم که علی دایی و امیر قلعه‌نویی روی غرض‌ورزی و مسائل شخصی از این توپ‌ها ایراد گرفته باشند. در هر صورت این توپ‌ها حتما تاییدیه دارد که فدراسیون آنها را وارد لیگ کرده است. توپ‌های بین‌المللی درجه دارند و توپ‌ها برای جام جهانی، لیگ قهرمانان، لیگ‌های معتبر اروپایی و همین طور تا سطح پایین‌تر استفاده می‌شود. ممکن است این توپ‌های ایران در سطح محلی باشد، اما غیر استاندارد نیست. اگر آل اشپورت به فدراسیون توپ نمی‌داد باید لیگمان را با توپ‌های پلاستیکی برگزار می‌کردیم؟

مدیرعامل شرکت پومای ایران درباره احتمال گرفتن اسپانسرینگ تیم ملی در جام جهانی 2014 ، گفت: ما در مقدماتی جام جهانی و در دو بازی اول مقابل اردن و قطر اسپانسر تیم ملی بودیم، اما به خاطر بعضی تحریم‌ها به ما گفتند که دست نگه دارید و ما هم این کار را کردیم. به عنوان یک ایرانی خیلی دوست دارم که تیم ملی کشورم از مارک‌های معتبری از پوما و آدیداس استفاده کند. حتی حاضرم برای اسپانسرینگ آدیداس در تیم ملی هزینه کنم، اما ایران منافعش را ببرد. ما برای حمایت از تیم ملی برای جام جهانی آماده‌ایم و هر زمان که فدراسیون درخواست کند کار خود را آغاز می‌کنیم.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...