نسخه چاپی

حركت جنجالی شاهزاده سعودی!

شاهزاده ولید بن طلال مدیر شبكه الرساله را اخراج كرد.

به گزارش نما شبکه الرساله، شبکه ای ماهواره ای است که اگرچه مرکز آن در قاهره است، 19 درصد آن از دارایی های گروه رسانه ای روتانا و مربوط به شاهزاده ولید بن طلال است. این شاهزاده سعودی در شبکه اجتماعی توییتر عنوان کرد که مدیر عامل شبکه الرساله، طارق السویدان را " به جرم عضویت در گروه تروریستی اخوان المسلمین "اخراج کرده است.
اخوان المسلمین در حمایت از رئیس جمهور سایق مصر، محمد مرسی رو در روی ارتش مصر دست به ایستادگی زده است و ولید بن طلال عنوان می کند که پیش از این السویدان را برای رویکرد سیاسیش مورد شماتت قرار داده و او را از سرنوشتش مطلع کرده بود. پیش از این این شاهزاده سعودی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که "در الرساله هیچ جایی برای هرکسی که حامی افکار انحرافی است نخواهد بود". السویدان که چهره شناخته شده ای در شبکه های اجتماعی محسوب می شود و در توییتر بالغ بر دو میلیون دنبال کننده دارد در واکنش به این اخراج نوشت:" تنها یک نگرانی کوچک در مورد زندگی، کسی از عقایدش بر نمی گردد به جز او که فقط به مسائل دنیوی اهمیت می دهد".
شاهزاده بن طلال یکی از ثروتمندترین و البته پرحاشیه ترین افراد خاندان آل سعود است. چندی پیش وی به خاطر هواپیمای اختصاصی ایرباس A380 لوکسش به تیتر یک اخبار تبدیل شده بود. این هواپیما دارای سالن ورزشی و سینمایی با صندلی های چرمی و نمازخانه ای است که با حرکت هواپیما کف آن به سمت قبل به صورت خودکار تغییر جهت می دهد. پیش از آن هم حضور همسر وی بدون حجاب در محافل عمومی باعث انتقاد شدید اعضای خانواده و به خصوص برادرش خالد شده بود.



تسنیم

۱۳۹۲/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...