نسخه چاپی

برگزاری دیدار ایران - امارات

مسئولان فدراسیون فوتبال امارات شهر العین را به عنوان محل دیدار تداركاتی تیم ملی فوتبال امارات و ایران انتخاب كردند.

خسرو والی زاده در گفتگو با مهر در مورد آخرین اخبار در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان دعوت شده برای حضور در این مسابقه روز شنبه 26 فرودین‌ماه در اردوی تیم ملی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرده و صبح روز27 فرودین‌ماه یک جلسه اردو در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاروان تیم ملی ایران ساعت 20 یکشنبه فرودین‌ماه راهی امارات شده و پس از ورود به شهر دبی، بلافاصله راهی شهر العین می‌شود که با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال امارات دیدار تیم ملی با امارات در ورزشگاه این شهر برگزار خواهد شد.

مدیررسانه‌ای تیم ملی همچنین تاکید کرد: تیم ایران روز 28 فروردین‌ماه نخستین و تنها تمرین خود را در شهر العین برگزار کرده و ساعت 19 روز 29 فرودین‌ماه به مصاف تیم امارات خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه بعد از این بازی تیم ملی به دلیل طی مسافت شهرهای العین تا دبی به پرواز شب همان روز نمی‌رسید، اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته، تیم ملی ساعت 13:30 دقیقه روز 30 فرودین‌ماه از دبی به تهران بازخواهد گشت.

والی‌زاده با بیان اینکه کی‌روش روز پنجشنبه به ایران باز می‌گردد، در پایان گفت: سرمربی تیم ملی ایران بلافاصله پس از حضور در ایران برای تماشای دیدار سپاهان با پرسپولیس به اصفهان می‌رود. ضمن اینکه طی روزهای آینده گاسپار و سیموئز هم به ایران باز می‌گردند.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...