نسخه چاپی

آخرين تحولات نايمخن هلند

آینده پاستور مثل ریسمان پوسیده است

آینده مربی علیرضا جهانبخش در تیم ان.ای.سی نایمخن به ریسمان پوسیده‌ای شبیه است كه هر لحظه امكان پارگی آن وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز ، ۳ هفته قبل آلکس پاستور امیدوار بود ان.ای.سی نایمخن در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند (اردی‌ویزه) شروع درخشانی داشته باشد. این مربی جوان با استفاده از تجربه‌های گذشته و نیز بهره‌گیری کادر بازیکنانی که باشگاه سنتی شهر نایمخن برایش مهیا کرده بود، انتظار داشت شاگردان او از همان هفته اول بازی‌ها، خوب نتیجه‌گیری کنند و امتیاز بگیرند.

اما اکنون که از بازی‌های ۳ هفته سپری شده، تیمی که امسال جهانبخش را به عنوان بازیکنی جوان و آینده‌دار از فوتبال باشگاهی ایران (داماش گیلان) در خدمت گرفته، پس از ۳ شکست تلخ و سنگین از گرونینگن، آیندهوون و سووله، همچنین حضور در آخرین پله جدول لیگ ۱۸ تیمی، همین ابتدای فصل در وضعیت بحرانی قرارگرفته است.

بحرانی که اثرات آن در وهله نخست متوجه «آلکس پاستور»‌، مسئول فنی تیم است.


*بحران از بدو شروع فصل

در همین ارتباط تقریبا از همان بازی اول که تیم قدیمی ۴ بر یک از گرونینگن شکست خورد، در رسانه‌ها شایعاتی در مورد برکناری وی منتشر شد.

دامنه‌ این اخبار به گوش رسیده هر روز از قبل گسترش یافت و اکنون پس از شکست سنگین شنبه شب از سووله، بحث عزل مربی جدی‌تر از قبل شنیده می‌شود.

اکنون کار به جایی رسیده که یک شبکه تلویزیونی محلی با درج گزارش‌ مطبوعات هلند، اعلام کرد آینده پاستور در نایمخن به «ریسمانی سست و پوسیده»‌ بسته است که هر لحظه امکان قطع ‌شدن‌اش وجود دارد.

*فشاری سنگین بر روی دوش مربی جهانبخش

طبق این گزارش اکنون بیشترین فشار بر روی دوش پاستور سنگینی می‌کند. این رسانه تصویری حتی به صحبت‌های مربی جهانبخش در محفلی خصوصی اشاره کرده که مسئولان نایمخن در تدارک تغییر و تحول در کادر مربیگری هستند و از بین گزینه‌های آوردن مربی جدید یا انتخاب دستیار وی (لئو اشتگمان) یکی را بر خواهند گزید.

به همین دلیل گزارشگر کانال تلویزیونی حتی مدعی شد روز‌های آینده برای نایمخنی‌ها، سرنوشت‌ساز است.

*حضور ۵۱ دقیقه‌ای علیرضا در ۳ ناکامی بحث‌انگیز

در ۳ هفته‌ای که از فصل جدید لیگ هلند سپری شده، جهانبخش در مجموع ۵۱ دقیقه از ۲۷۰ دقیقه سراسر ناکامی تیمش، بازی کرده و سهم داشته است.

وی به عنوان ستاره شماره ۱۶ فصل جاری نایمخن، در هفته اول و جدال خانگی با گرونینگن ( باخت ۴ بر یک) توانست اولین تجربه رسمی‌اش را در لیگ هلندی‌ها را کسب کند. زیرا از آغاز نیمه دوم جای سلیک را در زمین گرفت.

علیرضا در هفته دوم و بازی خارج از خانه با آیندهوون (باخت ۵ بر صفر) روی نیمکت نشست و اجازه حضور در زمین نیافت.

او شنبه شب در بازی منجر به باخت ۵ بر یک، از دقیقه ۸۴ به جای فور به بازی آمد و تنها ۶ دقیقه بازی کرد تا در شرایطی که تیمش در قعر جدول بدون امتیاز، اولین گزینه احتمالی سقوط به دسته پایین‌تر است، ۵۱ دقیقه حضور در «اردی‌ویزه» ثبت کرده باشد.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...