نسخه چاپی

شیرینی همه كار برای به حاشیه بردن استقلال كرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شیرینی همه كار برای به حاشیه بردن استقلال انجام داده اما مشكل من نه با پرسپولیس، نه با هواداران و نه با دایی است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، بعد از اظهارات محمد قاضی در مورد باشگاه پرسپولیس و چگونگی جدایی‌اش از این باشگاه سعید شیرینی پاسخ مهاجم استقلال را داد.

البته قاضی نیز یک بار دیگر نسبت به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس واکنش نشان داد که شیرینی در این خصوص صحبت‌هایی را انجام داد اما این بار محمد قاضی که ظاهرا دل پری از برخی از افراد در باشگاه پرسپولیس دارد در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اول از همه لازم می‌دانم که به شیرینی گوشزد کنم شما هر حرفی که لازم بود برای به حاشیه بردن استقلال بزنی تا حالا زده‌ای، پس برای منافع شخصی خودت اسم استقلال و هوادارانش را خرج نکن. هم من و هم خودت خوب می‌دانی که برای به حاشیه بردن استقلال چه کارهایی که نکردی.

مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس افزود: به احترام دوستانی که در این دو روز با من تماس گرفتند و خواستند به خاطر آرامش استقلال صحبتی نکنم تصمیم گرفتم تا بعد از بازی حرفی نزنم تا آرامش لازم را برای موفقیت در این بازی داشته باشم اما پس از بازی حرفهای زیادی در مورد چگونگی قرارداد بستنم با پرسپولیس و عدم بازی کردنم و همچنین چک برگشتی این آقا خواهم زد.

اتفاقا باید در مورد اتفاقاتی که برای من و دیگر بازیکنان رقم زده شده حرف بزنم و از شیرینی می‌خواهم هر حرف یا مدرکی برای اثبات صحبت‌هایش دارد، رو کند چون من صحبت‌هایم را با مدارک به صورت مستند می‌زنم و در مورد تهمت‌هایی که او به من نسبت داده نیز شکایت فوتبالی و غیرفوتبالی خود را آماده کرده‌ام که به مراجع ذیصلاح ارائه می‌کنم.

قاضی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: این مدارک را ارائه می‌کنم تا همه متوجه شوند مشکل من نه با پرسپولیس، نه با هواداران، بازیکنان و نه با علی دایی است بلکه فقط با خود شیرینی مشکل دارم و مطمئنا کسانی که به من خیانت کردند به مرور زمان خود را به مردم نشان می‌دهند.

وی در پایان گفت: این آخرین صحبت من در این زمینه قبل از بازی با تیم تایلندی است و هر صحبتی از قول من منتشر شود، صحت ندارد.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...