نسخه چاپی

كاش دادكان وزير ورزش مي‌شد

سازمان بازرسی به پرونده خلعتبری ورود كند

آقای علیپور در مناظره رادیویی با قلعه‌نویی ادعا كرده بود كه این او بوده كه اجازه نداده تیموریان و نكونام به تیم دیگری بروند و در استقلال بمانند و سعی‌اش این بوده كه جباری هم در استقلال بماند. به نظر شما این جانبداری مسوول كمیته اخلاق از یك تیم خاص نیست؟

من از سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم و تقاضا دارم زمانی که پرونده خلعتبری بسته می‌شود، یک تیم بفرستند و کلیه پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های باشگاه را بررسی کنند و ببینند مبالغی که گفته شده صحت دارد یا خیر. من این موضوع را حتما از طریق سازمان بازرسی پیگیری می‌کنم تا همه چیز شفاف شود

اظهارنظر مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی درخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغ 5میلیارد تومان از بیت‌المال برای جذب خلعتبری هزینه کرده است واکنش محمد رویانیان را در پی داشت. رویانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با قانون آنلاین در مورد سرپرست وزارت ورزش و بازگشت دادکان هم صحبت کرد.

آخرین وضعیت خلعتبری برای حضور در پرسپولیس به چه شکل است؟ مثل اینکه این بازیکن الان در تهران است.

درحال پیگیری هستیم و هنوز زود است که بگویم خلعتبری پرسپولیسی شده.

گفته می‌شود که شما برای جذب این بازیکن مبلغ 5میلیارد تومان هزینه کرده‌اید. یک مجری تلویزیونی هم ادعا کرده که این پول از محل بیت‌المال تامین شده است.

من از سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم و تقاضا دارم زمانی که پرونده خلعتبری بسته می‌شود، یک تیم بفرستند و کلیه پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های باشگاه را بررسی کنند و ببینند مبالغی که گفته شده صحت دارد یا خیر. من این موضوع را حتما از طریق سازمان بازرسی پیگیری می‌کنم تا همه چیز شفاف شود.

آیا می‌شود گفت که اینگونه اظهارنظر یک مجری صداوسیما واکنشی از طرف سازمان صداوسیما به حرف‌ها و افشاگری‌های شما بوده که گفته بودید ضرغامی به شما گفته از شما گنده‌تر هم کله شدند؟

اولا باید بگویم که صداوسیما بزرگ‌تر از این حرف‌هاست که دنبال چنین مسایلی باشد. اما فقط این را بگویم که نه 5میلیارد صحت دارد و نه از بیت‌المال هزینه شده است. این شایعه‌ها کار رقیبان ماست که در سایت‌ها و روزنامه‌ها فعالیت می‌کنند. بعدا سازمان بازرسی مشخص خواهد کرد که اصل قضیه چیست.

آقای علیپور در مناظره رادیویی با قلعه‌نویی ادعا کرده بود که این او بوده که اجازه نداده تیموریان و نکونام به تیم دیگری بروند و در استقلال بمانند و سعی‌اش این بوده که جباری هم در استقلال بماند. به نظر شما این جانبداری مسوول کمیته اخلاق از یک تیم خاص نیست؟

اگر این حرف‌ها صحت داشته باشد، اصلا خوب نیست. البته اطلاع دارم که علیپور با برخی بازیکنان ارتباط دارد و به عنوان بزرگ‌تر به آن‌ها کمک‌های اینچنینی می‌کند!

از نظر شما درست است که کمیته اخلاقی به این مسایل ورود کند؟

جایگاه علیپور این نیست که برای یک تیم بازیکن بیاورد یا ببرد. او نباید وارد کارهای جزیی بشود یا مثلا از توپ دفاع کند یا ایراد بگیرد. او روحانی است و باید در حوزه اخلاق کار کند. اگر واقعا او تیموریان را به استقلال برده و در این کار دخالت کرده، کار بی‌موردی انجام داده است.

شما مناظره دیروز دادکان و هاشمی‌طبا را دیدید؟

من فقط می‌توانم بگویم که ای کاش دادکان وزیر ورزش می‌شد. البته به نظرم حتما نباید وزیر ورزش، ورزشی باشد اما حتما باید از ورزشی‌ها استفاده کند. وزیر ورزش وظیفه‌اش این است که کل اقتصاد ورزش و حوزه‌های کلان را مدیریت کند.

اما دادکان از عملکرد شما بارها انتقاد کرده بود.

اشکالی ندارد. من دادکان را دوست دارم و ای کاش می‌شد از کمک‌ها و توانایی‌هایش در ورزش استفاده کرد.

به نظر شما صالحی می‌تواند در ورزش موفق باشد؟

آقای صالحی یک دانشمند کارآمد و فرهیخته و فرهنگی است که در بخش جوانان و فرهنگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و دوستانش پشت او محکم ایستاده‌اند که بعدا اسامی آنها را خواهم گفت. به اعتقادم اگر دادکان برگردد و با صالحی کار کند ایران دارای یک ورزش توسعه یافته می‌شود و همین جا از دادکان تقاضا دارم که وارد این عرصه بشود و کمک کند.

۱۳۹۲/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...