نسخه چاپی

تروریست ها روحانی سرشناس سوری را اعدام كردند

منابع وابسته به گروه های تروریستی صحت اطلاعات حاكی از اقدام گروه موسوم به "دولت اسلامی" در اعدام شیخ بدر غزال، روحانی برجسته علوی سوری، را مورد تایید قرار دادند.

به گزارش نما به نقل از العالم، منابع وابسته به گروه هاي تروريستي در گفتگو با خبرگزاری آسیا تاكيد كردند شيخ بدر غزال كه پس از حمله عناصر گروه موسوم به "دولت اسلامي در عراق و شام" به روستاي "باروده" ربوده شده بود، توسط اين گروه گردن زده شد.

برخي پايگاه هاي هوادار گرو ه هاي تروريستي خبر اعدام شيخ غزال را منتشر كردند، گروه موسوم به شوراي انقلاب در استان حمص و نيز مركز هماهنگي منطقه "بصري الشام" نيز اين خبر را مورد تاييد قرار دادند اما عدم انتشار هيچ تصويري از اعدام وی، صحت این خبر را مورد شك و ترديد قرار داده است این در حالی است که پیش از این، تروریست ها پس از ربودن شیخ غزال تصاویر ضرب و جرح وی را با لباس خونین منتشر کرده بودند.
شيخ بدر غزال توسط عناصر تروريستي گروه موسوم به دولت اسلامي در 5 اوت در روستاي باروده در منزل يكي از دوستان خود ربوده شد و تصويري كه از وي پس از ربودنش منتشر شد، نشان داد كه مورد ضرب و شتم و شكنجه قرار گرفته است.
گزارش هاي مطبوعاتي پيشتر از مذاكره برای آزادي شيخ بدر غزال خبر داده بودند اما در صورتي كه خبر اعدام وي صحت داشته باشد، بیانگر آن خواهد بود که اين مذاكرات بي نتيجه مانده است.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...