نسخه چاپی

واكنش علی پروین به رای كمیته انضباطی

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رای كمیته انضباطی به هیچ وجه عادلانه نبود و انتظار كسر امتیاز نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین پس از تمرین امروز در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل تخلف تماشاگران در دیدار با داماش اظهار داشت: به نظر من این رای به هیچ وجه عادلانه نبود. بازیکنان ما در هیچ مسابقه‌ای به این اندازه به داوری احترام نگذاشته بودند.شما شاهد بودید که کریمی چگونه با داور صحبت کرد و تماشاگران را آرام کرد.

وی ادامه داد: قبول دارم پرسپولیس خوب نبود اما حقش هم این نبود با جریمه سنگین روبه رو شود.همه حرکت هواداران را محکوم می‌کنیم اما داور هم اشتباه زیادی داشت.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا انتظار این رای را داشتید عنوان کرد: فکر می‌کردم نتیجه بازی 3 بر صفر شود، اما کسر امتیاز درست نبود و تا آخر پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: در برنامه 90 هم صحبت‌های خوبی مطرح شد. از کجا معلوم تماشاگرانی که شعار دادند هواداران پرسپولیس بودند؟. برخی تماشاگران نماها به دنبال فرصتی هستند که آشوب کنند و شاید در بازی های دیگر هم باب شود که بیایند و فحاشی کنند. اگر به جای رفیعی بودم سوت پایان بازی را می‌زدم تا انقدر حرف و حدیث پیش نیاید.

پروین در مورد اینکه آیا پرسپولیس در لیگ برتر با این شکست شانسی دارد یا نه گفت: با این شکست دیگر در لیگ امیدی نداریم. اگر پیروز می‌شدیم وضعیت بهتری در جدول پیدا می‌کردیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا پرسپولیس در آسیا شانس دارد تاکید کرد: در آسیا وضعیت بهتری داریم، چون چند بازیکن خوب به ترکیب ما اضافه می‌شوند. به همین دلیل شانس قهرمانی در این مسابقات را داریم.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...