نسخه چاپی

خودداری پزشكی قانونی مصر از تحویل اجساد مخالفان

كشته های درگیری مصر خانواده های 38نفر از ائتلاف حمایت از مشروعیت در مصر (طرفداران اخوان المسلمین) كه در مقابل زندان ابو زعبل كشته شده اند، اعلام كردند كه پزشكی قانونی از تحویل پیكر بستگانشان خودداری كرده است.

به گزارش نما به نقل از شبکه العالم ،این خانواده ها تاکید کردند که مسئولان پزشکی قانونی منطقه "زینهم" تحویل جنازه این کشته ها را مشروط به امضای اقرار نامه ای مبنی بر مرگ بستگانشان بر اثر خفگی کرده اند.
همچنین گروه اخوان المسلمین مصر، امروز با انتشار بیانیه ای کشته شدن 37 تن از بازداشت شدگان حوادث اخیر در جریان انتقال به بازداشتگاه ها را محکوم و چنین اقدامی را خیانت توصیف کرد.
اخوان المسلمین در این بیانیه خاطرنشان کرد؛ هنوز خاکسپاری کسانی که در حوادث اخیر به دست نیروهای ارتش و پلیس کشته شده اند به پایان نرسیده است که 37 شهروند دیگر در خودروی انتقال دستگیر شدگان به یکی از بازداشتگاهها کشته شدند.

در این میان منابع آگاه دولتی در قاهره می گویند که یک گروه مسلح قصد داشت با حمله از بیرون به زندان مذکور افراد زندانی را فراری داد که با هشیاری گارد محافظ زندان مواجه شدند و در نتیجه آن ده ها نفر از زندانیانی که خود را آماده فرار کرده بودند، به هلاکت رسیدند.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...