نسخه چاپی

محسن رضایی: وزارت كشور باید به كارگران مجوز راهپیمایی بدهد!

در كشور ما انجام راهپیمایی مسالمت آمیز كارگران در روز ۱۱ اردیبهشت مانعی ندارد، وزارت كشور نیز مجوز برگزاری این كار را می‌دهد.‌

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت کشور باید به کارگران مجوز راهپیمایی بدهد.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در حاشیه مراسم افتتاحیه پژوهشکده دین و سیاست در قم، در پاسخ به این سوال که آیا وجود موانع برای برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز کارگران در روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر صحیح است یا خیر؟ گفت: در کشور ما انجام این نوع کار‌ها مانعی ندارد، وزارت کشور نیز مجوز برگزاری این کار را ‌می‌دهد و باید بدهد.

وی افزود: باید اقشار مختلف بتوانند به بیان مطالبات خود پرداخته تا نشاط سیاسی و اجتماعی درجامعه حاکم شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص هجمه‌ای اخیر بر علیه آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان چند ماه پیش خاطره‌ای را بیان کردند و چیز خاصی نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست جمهوری آینده خواهید شد؟گفت: تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم.

رضایی درباره انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی با وجود حکم تعلیق وی با شکایت خانواده کامرانی نیز گفت: این مساله را باید خود دولت و مجلس حل کنند، امسال سال مهمی است که دولت و مجلس باید بیش از هر سال وحدت داشته باشند.

وی افزود: راههای قانونی برای ایجاد تعاملات وجود دارد و باید از‌‌ همان طریق قانونی مسایل حل و فصل شود. دلیلی ندارد یک مساله که ‌می‌تواند از راههای قانونی حل شود تبدیل به یک منازعه سیاسی شود.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...