نسخه چاپی

مهریه دردسرساز عروس خانواده

خواهر و برادری كه چك مسروقه ۲۵ میلیون تومانی را بابت مهریه عروس خانواده در تهران به او داده و وی را به دردسر انداخته بودند، دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از جام جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ تهران از شوهر سابقش به اتهام دادن چک مسروقه به جای مهریه اش شکایت کرد.

شاکی گفت: چند سال پیش در پی اختلاف هایی در حالی که فرزند داشتم، از شوهرم جدا شدم. مدتی بعد با مردی آشنا شده و با وجود مخالفت خانواده اش، با او ازدواج کردم و مهریه ام ۵۰۰ سکه بهار آزادی بود.

در دو سال زندگی مشترکمان، خانواده شوهرم مدام با من دعوا داشتند و روزبه روز اختلاف هایمان بیشتر می شد تا این که تصمیم به جدایی از شوهرم گرفتم، اما او حاضر به این کار نبود.

وی اضافه کرد: سرانجام در پی دخالت های خانواده اش، تصمیم گرفت مرا طلاق دهد و قرار شد به جای مهریه ام، ۲۵ میلیون تومان به من پرداخت کند.

پول مهریه، سرقتی بود

شاکی یادآور شد: پس از دریافت چک ۲۵ میلیون تومانی از شوهرم، از هم جدا شدیم و من و فرزندانم به خانه پدری ام بازگشتیم. چند روز پیش هنگام نقد کردن چک مهریه ام در بانک، متوجه سرقتی بودن آن شدم. اکنون از شوهر سابقم شکایت دارم.

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط، مرد متهم دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس، ادعا کرد از مسروقه بودن چک خبر نداشته است. متهم گفت: برای این که زودتر از همسرم جدا شوم، خواهرم چکی به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به من داد و خواست آن را بابت مهریه به همسرم بدهم، اما از مسروقه بودن آن اطلاع نداشتم.

در پی اظهارات مرد جوان، خواهرش دستگیر و مدعی شد از سرقتی بودن چک خبر نداشته و این چک را برادرش به عروس خانواده داده و به دلیل اختلافی که با وی و دیگر اعضای خانواده داشته، می خواسته با این کار انتقام بگیرد.

در حالی که تحقیقات از این خواهر و برادر ادامه داشت ماموران صاحب چک مسروقه را شناسایی و به دادگاه احضار کردند.

در تحقیق از این مرد معلوم شد مغازه اش شبانه تخریب و پول، دسته چک و اموال قیمتی و چند جلد سند و نیز همین چک که در اختیار شاکی بوده، از گاوصندوق سرقت شده است. در مرحله بعدی ماموران متوجه شدند اموال شاکی چند روز پیش از این که متهمان چک را به عروس خانواده بدهند، سرقت شده است.

بنا بر این گزارش، برای زن و مرد متهم ـ که خواهر و برادر بودند ـ، از سوی بازپرس روشن، در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲، قرار قانونی صادر شد. تحقیق برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده و کشف اموال مسروقه مرد مغازه دار ادامه دارد.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...