نسخه چاپی

در تهران؛

همایش اتحادیه جهانی زن مسلمان 16 شهریور برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی " اتحادیه جهانی زن مسلمان" با هدف بررسی و تصویب اساسنامه اتحادیه جهانی زن مسلمان، 16 شهریور از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، همایش اتحادیه جهانی زن مسلمان با حضور شخصیت های کشوری و همچنین 50 تن از بانوان فرهیخته و اندیشمند از کشورهای مصر، عراق، الجزایر، انگلیس، لبنان، بحرین، قزاقستان، کلمبیا، آمریکا و . . . همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در تهران برگزار می‌شود.

در این اتحادیه مقالاتی با موضوعات " نقش سازمان‌های مردم‌نهاد زنان در راستای تقویت و توسعه فرهنگ تقریب و وحدت امت اسلامی" و "سازمان‌های مردم‌نهاد؛ فرصت‌ها و چالش‌ها" ارائه می‌شود.

تبیین سیاست‌ها و راهبردهای مشترک در جهت تحقق و توسعه هماهنگ جامعه بانوان مسلمان در کشورها، بررسی راه‌های تعامل تشکل‌های مردم‌نهاد بانوان با اتحادیه جهانی زن مسلمان، راه‌های تاثیرگذار سازمان‌های مردم‌نهاد بر جامعه بین‌الملل و علل و موانع تاثیرگذاری سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت ارتقاء جایگاه زنان در جهان از موضوعات مورد بحث اندیشمندان شرکت‌کننده در این همایش است.

۱۳۹۲/۵/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...