نسخه چاپی

امروز "سه شنبه29 مردادماه 92" اعلام شد؛

"تهران" 35 درجه!!

در سه روز آینده در سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات شمال غرب و برخی نقاط استانهای واقع در دامنه های جنوبی زاگرس رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدو برق پراكنده پیش بینی می شود.

به گزارش نما به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه29 مردادماه 92"اعلام شد،در سه روز آینده در سواحل جنوبی دریای خزر بویژه گیلان و مازندران، ارتفاعات شمال غرب بویژه در شهر های شمالی آذربایجان و برخی نقاط استانهای واقع در دامنه های جنوبی زاگرس رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می شود.
براساس این گزارش، طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق و ارتفاعات مرکزی البرز افزایش ابر ودر ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده یا رعدو برق و وزش باد دور از انتظار نيست همچنین طی این مدت سواحل جنوبی دریای خزر و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

شایان ذکر است، در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و برخی مناطق جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک رقیق رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هواخواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه خود به 35 درجه و درکمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...