نسخه چاپی

ایدز گریبانگیر بازیگر مشهور تئاتر و تلویزیون شد!‍

عکس خبري -ايدز گريبانگير  بازيگر مشهور تئاتر و تلويزيون شد!‍

"همایون ارشادی" بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، اكنون با "ایدز" در صحنه‌ی تئاتر دست و پنجه نرم می‌كند.

"همايون ارشادي" بازيگر نمايش "دو مرد در يك اتاق" در خصوص حضور خود در عرصه‌ي تئاتر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: 12 سال پيش در نمايش "مرگ دالتون" به كارگرداني "مهدي كرم پور" حضور داشتم و بعد از آن هم در نمايش "سيزده" به كارگرداني "روزبه سجاد" بازي كردم و اكنون هم در نمايش "دو مرد در يك اتاق" در كنار "مسعود رايگان" و "فرخ نعمتي" بازي خواهم كرد.

وي مهمترين دليل قبول اين نمايشنامه را كارگرداني "مسعود رايگان" عنوان كرد و گفت: دو دليل عمده كه باعث شد من اين نمايش را قبول كنم حضور "مسعود رايگان" به عنوان كارگردان و ويژگي خاص متن اين نمايش بود.

"ارشادي" در خصوص ويژگي‌هاي نمايش "دو مرد در يك اتاق" تصريح كرد: اين نمايش در خصوص بيماري ايدز است،‌ بيماري كه جهاني بوده و شايد برخي از كشورهاي جهان فرهنگ مقابله با اين بيماري را نداشته باشند.

وي از همكاري خود با "مسعود رايگان" گفت: در برخي از كارها با "مسعود رايگان" همبازي بودم اما تاكنون در عرصه كارگرداني با او كار نكردم، در كل همكاري با "مسعود رايگان" بعنوان يك شانس بزرگ نصيب من شده است.

بازيگر نمايش "دو مرد در يك اتاق" خود را آماتور تئاتر مي‌داند و عنوان كرد: خودم را آماتور تئاتر مي‌دانم و در اين نمايش "مسعود رايگان" و "فرخ نعمتي" كمك‌هاي بسياري به من كرد همچنين انژي زيادي براي من نابازيگر تئاتر صرف كرد.

وي افزود: هميشه عاشق تئاتر بودم چرا كه تئاتر از سينما كامل‌تر است و من هم بالاخره بعد از مدت‌ها شهامت به خرج دادم و وارد تئاتر شدم.

"همايون ارشادي" حضور "مسعود رايگان" به عنوان كارگردان و "فرخ نعمتي" به عنوان بازيگر را موجب حضور مردم براي ديدن نمايش خواند و خاطر نشان كرد: "مسعود رايگان" و "فرخ نعمتي" جايگاه هنري و تئاتري در بين مردم دارند و به طور حتم مخاطبان از نمايش استقبال خواهند كرد.

گفتني است؛‌ نمايش "دو مرد در يك اتاق" به موضوع بيماري ايدز مي‌پردازد و اكنون روزهاي پاياني تمرين را سپري مي‌كند و در يك شهريور ماه اين نمايش در تماشاخانه‌ي "باروك" اجرا مي‌شود.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...